Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-04, 20:07
  #13
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Hon fjanta runt med han regissören från nya snow white bakom Pattisons rygg så tydligen är hon ihop med honom så kanske bi men knappast flata.
Off topic: Sjukt underhållande att se alla feta twilightbrudar gråta ut på youtube över att deras drömpar hade ett otrohetsdrama
Citera
2012-12-04, 20:08
  #14
Medlem
Hon ser ju ut som en man så det skulle inte förvåna någon.
Citera
2012-12-04, 22:16
  #15
Medlem
AnonymOchHemligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quinto
Konstigt att skådespelarna blir homo av att spela in en så gayig film..
+1

antagligen inte gay, men bi, som alla unga tjejer...
Citera
2012-12-05, 00:39
  #16
Medlem
Fittigs avatar
Vore hon gay så hade hon inte haft en pojkvän, och hon hade ju definitivt inte haft en affär med en annan man.

Dessutom ser hon bra ut, det finns inga snygga flator. Endast desperation kan driva en kvinna till homosexualitet, och endast riktigt jävla vidriga kvinnor blir så desperata.

Hon är inte gay även om hon skulle "komma ut ur garderoben", i så fall är det endast ett PR-jippo.
Citera
2012-12-05, 18:21
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen.
Nja, tror knappast att hon är gay. Förstår inte varför hon skulle ha fejkey din relation med robin pattinson. Att vara homosexuell är ju idag accepterat.

För att låta folk fortfarande fantisera om kärleken mellan Edward och Bella också efter filmerna. Innan filmerna gick hon ju hand i hand med en kvinna vid olika tillfällen.
Citera
2012-12-05, 18:24
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micha88
Du förstår inte varför? :whoco5: För att skapa rubriker i media och skapa hype för filmer så att de tjänar mer pengar kanske? Är väl inte första gången direkt.

Personligen har jag inte sett filmerna men jag tror inte att Robert och Kristen har varit ett par. Någonsin. Känns som världens mest uppenbara pr-trick. Att hon skulle vara bi/gay tror jag dock på fullt ut.


Håller med dig! Dom var tillsammans för att folk fortfarande skulle hålla hoppet mellan "Edward och Bella" - även i verkligheten. Hon går jävligt manligt också (källa från en bekant i hollywood) och är värdelös på att gå i klackskor. Tror hon är gay!
Citera
2012-12-05, 18:26
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babakus
Känns som en jävligt fräsch tråd det här. Minns att jag läste att Kristen skulle vara gay efter första Twilight-filmen. Så ryktet är rätt jävla gammalt...
Det jag menade var skvallret på Tumblr som pågår som attans just nu!
Citera
2012-12-05, 18:27
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Hon ser ju ut som en man så det skulle inte förvåna någon.
Hon går som en man (källa från en bekant i Hollywood)
Citera
2012-12-05, 18:29
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av recept
Jag tänkte just säga att hon har en väldigt manlig ansiktsform och att det kanske kan vara därför ryktet uppstått.
Och hon går förjävligt manligt, bredbent och dåligt i klackskor (källa från en bekant i Hollywood)
Citera
2012-12-05, 18:40
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittig
Endast desperation kan driva en kvinna till homosexualitet, och endast riktigt jävla vidriga kvinnor blir så desperata.
HAHAHAHAHAHA, det där var ju verkligen intelligent sagt! Att vara homosexuell har ingenting med desperation att göra, för isf. var jag desperat redan som 9 åring - och det tror jag knappast eftersom att jag aldrig förstod varför jag kollade på tjejer och inte killar! Jag valde fan inte att bli homosexuell, det är något jag är född som och enligt läkarna består min kropp av mer testosteron än en heterosexuell kvinnas gör. Alltså har jag för mycket manliga hormoner vilket gör att jag tänder på tjejer! Flata ingenting man bara blir genom att knäppa fingrarna.
Citera
2021-11-02, 23:35
  #23
Medlem
gato12s avatar
Och nu är hon förlovad med sin flickvän Dylan Meyer;

https://edition.cnn.com/2021/11/02/e...ged/index.html
Citera
2023-12-19, 16:28
  #24
Medlem
diseuses avatar
Hennes nästa filmprojekt är Love Lies Bleeding, en romantisk thriller där hon spelar en gymföreståndare som blir kär i en kvinnlig kroppsbyggare.

Trailer: https://youtu.be/BF_J3-DmiS0
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback