Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-22, 00:17
  #517
Medlem
Kickexs avatar
Nehepp... Det blev väl inget :/
2012-12-22, 00:18
  #518
Medlem
Tsunami slår in!!! väst kust! Hinner inte appa
2012-12-22, 00:19
  #519
Medlem
Nevaehs avatar
Lägg av, dålig humor.
2012-12-22, 00:41
  #520
Medlem
För vem? hippies?
2012-12-22, 01:25
  #521
Medlem
ex69-dtrs avatar
Domedagen är ju ingen person. Det går inte att domedagen är och köper korv på mat för jag tror detta inte kan hända men korvSatan va bäng saTan är
För jag tror inte domedagen år en person jag tror det är en typ stor blå skugga med stort tand jag ser ochskå ebb tunga med tänder på den ser farl70g ut! smakar det spå kostar det!!!
Blåaskuugan öre vid det stora vita huset i något svensk stad med många fönster så det där det börjar men detta är barra va men gärna tro nu men de är hank smart för att tror att den ska stanna ochbäta korv stämmer inten för jag ser han en blå skugga men mun tänder ögon ja

An blir trött med rosa
2012-12-22, 01:46
  #522
Medlem
bingo!s avatar
Har ställt frågan förr, vilka medium och största foliehattarna är det som har varit 100% övertygad om att jorden kommer gå under idag?

Minns att det var ett jävla drev för några år sedan lett av en Blossom Goodchild som fick vissa godtrogna att lyssna på hennes hittepåer om att jorden skulle få kontakt med utomjordingar, och slutligen så erkände hon att "hon inte fått korrekt information om utomjordingarna". Hon tjänade stora pengar på det den lilla slynan. Vilka personer är det som lett drevet denna gång?
2012-12-22, 02:52
  #523
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingo!
Har ställt frågan förr, vilka medium och största foliehattarna är det som har varit 100% övertygad om att jorden kommer gå under idag?
Haha det har ju gått flera maraton hela veckan på Discovery Channel om just detta där dom hänvisar till olika "pålitliga" källor och talar passionerat om hur sant det är och jag som legat sjuk har tagit mig tiden för att ligga här och garvat åt dom
2012-12-22, 06:32
  #524
Medlem
Hmm...
Det gick tydligen åt helvete med undergången.
Lurad igen!
2012-12-22, 08:35
  #525
Medlem
Synd att de flesta förespråkarna/konton blivit bannade långt innan den 21:a hade varit roligt att höra deras/hans(?) tankar.

Blev ju lite antiklmax när dem där Geirmanerna skaulle landa på jorden för att stoppa Illumantis terrordåd under OS eller hur det nu var.

Jag skulle verkligen vilja se intervjuver och bilder från hashtomtarna och clubkidsen som terroriserar den där franska byn. Dom kanske blir utjagade med facklor och grepar just nu.
2012-12-22, 09:05
  #526
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Haha, va pinsamt för alla sin verkligen trodde på detta.

...för det är väl den 22/12 hela varvet runt nu vid det här laget?
2012-12-22, 09:55
  #527
Medlem
KimNeilJungs avatar
Sådär, domedagen är över och allt återgår nu till vanligheterna. Fortsatta diskussioner om 21/12 tas i den vanliga tråden med de vanliga reglerna.
'låst*
//mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback