Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-01-28, 23:11
  #25
Medlem
Norrlandsrebells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alternativ1
Har tittat på den här kvinnan, och läst en del vad hon skrivit och nu undrar jag om det är fler som gjort det. Och hur ni ställer er till det hon säger?
Det är på riktig, jag känner igen mig mkt i det hon säger och har upplevt många dimensioner
Citera
2024-01-28, 23:13
  #26
Medlem
Norrlandsrebells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag har lyssnat väldigt mycket på Dolores och jag tror på hennes arbete,.

Har tillåmed en tråd om hennes healinghypnos som jag vela lära mig.

Jag tar det lungt med det som hon pratar om doock för hon pratar om NewAge och "lightworkers" som jag får dåliga vibbar av att lyssna på, vissa kallar dom för satanister och newage för NWO ..
Jag vet faktist inte men Dolores arbete tror jag på ändå, för hon verkar ärlig..

Men vad vet man egentligen, kanske är det lite overkligt att utomjordingar och Nostradamus står där och besvarar mängder av frågor och använder en människas kropp som telefon för att tala med Dolores som sen ska pussla ihop svaren..

Hon pratar om att Jorden kommer att delas och har redan börjat delas 21 December, planeten ska deas i 2 frekvenser .. Och det finns väldigt många som talar om samma sak som Dolores gör, allt från medium till vanliga människor som astralreser, berättar att Jorden kommer delas och en separering kommer ske mellan människo som bryr sig om planeten och varandra och dom som inte bryr sig längre.. Typ.

mvh
Vintergatan galax kommer däremot dela med andromedas galax med tiden som kommer.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback