Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-21, 19:57
  #13
Medlem
Inte rätt forum att hantera detta. Nyligen EP och nu detta som verkar var lite mer än vanlig PPH (postpunktalhuvudvärk). Skulle nog sökt akut.
Citera
2013-01-21, 20:04
  #14
Medlem
Sök akuten (jag håller med Grumpy).
Ring 1177 nu direkt om du inte litar på vår bedömning.
Citera
2013-01-21, 20:06
  #15
Medlem
miss-fires avatar
Jag litar på er och tack för hjälpen all ni snälla människor. 1177 sa samma sak.

Vänliga hälsningar
Citera
2024-04-24, 19:26
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Jag litar på er och tack för hjälpen all ni snälla människor. 1177 sa samma sak.

Vänliga hälsningar

Sen fråga men hur gick det för hon? Har problem själv
Citera
2024-04-28, 17:56
  #17
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakbenzo
Sen fråga men hur gick det för hon? Har problem själv
Tjena! Hade helt glömt bort att jag startat denna tråd.

Minns att jag tog alla fb:ares råd och åkte in med frun på akuten, då även 1177 sa att vi skulle söka akut. Väl där så blev vi totalt avfärdade och min fru råddes att bita ihop typ. Jag vill minnas att hon fick lite dropp pga hennes dåliga allmäntillstånd, men vi skickades hem helt utan åtgärd.

Hon var dålig i nästan 2 veckor och jag minns bara att jag fixade och lagade all typ som kunde tänkas gå ned och som hon fick behålla. Jag tror jag tex gjorde en del kaloririka soppor, köpte hennes favoritglass och näringsdrycker för att hon inte skulle tappa all energi och rasa i vikt.

Jag åkte till apoteket och köpte koffeintabletter och det blev en vändning om jag minns rätt. Hon piggnade till efter det ordentligt och mådde bättre ganska snabbt, så koffeintabletter är mitt tips.

Dock var det en jäkla tur att hon hade en chef som förstod läget och att hon inte kunde jobba på 2 veckor, men jag kan inte komma ihåg att någon läkare skrev ett sjukintyg som ska göras efter 7 dagar och att hennes chef fixade med sånt själv.

Hoppas du mår bättre snart och inte behöver gå igenom samma helvete. Cola, kaffe och koffeintabletter verkar vara grejen och beställ hem något gött som du gillar. Må väl!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback