Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-07-17, 17:21
  #37
Medlem
borgir82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Nej jag minns inte när. Det var före 1986 i alla fall. Jag bodde inte i Malmö då. Som jag minns det handlade kvinnan på NK (nuvarande Hansakompaniet) och bebisen blev stulen och såklart barnvagnen den låg i. Jag minns inte on vagnen stod utanför NK eller utanför en butik inne på NK. Det bör ha stått i Sydsvenska dagbladet.
Jag vet inte om mamman efter 2002 (efter att hennes egen son tog Marcella som gisslan och dödade henne) återfått kontakt med det försvunna barnet.

Men kan detta verkligen stämma?

I intervjun nedan så berättar hon att hon har fött 6 barn:

2 dog i spädbarnsdöd
3 kidnappades bort till Pakistan
1 son har hon fått se växa upp.

Så isåfall måste hon ju ha fött 7 barn om vi utgår ifrån att bebisen som blev bestulen idag är i livet?

https://www.sydsvenskan.se/2011-04-0...amp-och-gladje
__________________
Senast redigerad av borgir82 2019-07-17 kl. 17:38.
Citera
2019-07-17, 23:32
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Men kan detta verkligen stämma?

I intervjun nedan så berättar hon att hon har fött 6 barn:

2 dog i spädbarnsdöd
3 kidnappades bort till Pakistan
1 son har hon fått se växa upp.

Så isåfall måste hon ju ha fött 7 barn om vi utgår ifrån att bebisen som blev bestulen idag är i livet?

https://www.sydsvenskan.se/2011-04-0...amp-och-gladje

Jag minns det med att 2 barn dött då de slutat andas som bebisar. Det är möjligt att hon återförenats med pojken som kidnappades efter aug 2002 som jag tror var sista ggr jag träffade henne. Av de 3 barnen som kidnappades var det 1 kille som återvände till Sverige och han var Marcellas pojkvän. Jag har också träffat och pratat med Marcellas pojkvän många ggr under året de hade sällskap...
Citera
2019-11-18, 21:13
  #39
Medlem
Kamikazeclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helenaell
Kanske har Jon Abbas vuxit till sig och kommer att sköta sig efter avtjänat straff. Killen ser ju bra ut och kunde ha haft ett helt annat liv om han gjort andra val. Förlusten Marcellas familj får bära går aldrig att reparera, men man får bara hoppas att han gör det bästa möjliga för sina medmänniskor och omgivning.

Jag har mycket tillförlitlig info angående JA. Om JA inte får stora problem med sina framtida relationer med kvinnor skulle det vara ett mirakel.
Killen är hyfsat intelligent och på ytan verkar han charmig och sympatisk, men JA är en väldigt trasig människa som med säkerhet kommer ställa till det för sig och andra igen tyvär!
Citera
2021-08-23, 15:19
  #40
Medlem
KanDuInteCyklaElrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Borealis
Det finns en person som heter Jon som andranamn, har samma efternamn som Jons mamma, och är född samma dag som Jon. Bara en gissning förstås

https://www.ratsit.se/19820430-Jonas...F4DsbXZIWsKeR8
Om det nu är han, så är han gift.
Citera
2022-05-16, 15:56
  #41
Medlem
KanDuInteCyklaElrs avatar
Någon som har en fungerande länk på fup och dom?
Citera
2022-07-17, 14:12
  #42
Medlem
Jag skulle också vilja ha en fungerande länk till Fup. Någon som har en?
Citera
2024-03-13, 11:08
  #43
Medlem
Äcklet jobbar på Scania i Södertälje och bor i en husvagn på parkeringen utanför sitt arbete…
Citera
2024-03-13, 11:39
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dugillarstora
Äcklet jobbar på Scania i Södertälje och bor i en husvagn på parkeringen utanför sitt arbete…

Vad heter han idag???
Citera
2024-04-27, 10:10
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Vad heter han idag???
Jonas Rydén
Regnr på husbilen: WNG741
Citera
2024-04-27, 12:11
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dugillarstora
Jonas Rydén
Regnr på husbilen: WNG741

Schyrre! Tack!!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback