Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-07, 15:06
  #889
Medlem
preben12s avatar
Laddade ner en systemuppdatering och installerade den. Men fick att installationen inte gick att fullfölja, efter det är min telefon fast på loading screen där det står "htc one" och den kommer ingenstans. Har försökt googla men hittar inget direkt vettigt.

Någon som haft följande problem och vet en lösning?
Citera
2015-06-07, 15:39
  #890
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Laddade ner en systemuppdatering och installerade den. Men fick att installationen inte gick att fullfölja, efter det är min telefon fast på loading screen där det står "htc one" och den kommer ingenstans. Har försökt googla men hittar inget direkt vettigt.

Någon som haft följande problem och vet en lösning?

Tror rätt ord är boot screen. Pröva googla med det istället. Kan vara så att den håller på med någon uppdatering. Läst man borde låta den vara ett bra tag (24-48timmar)
__________________
Senast redigerad av shouldbetrusted 2015-06-07 kl. 15:41.
Citera
2015-06-07, 17:20
  #891
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted
Tror rätt ord är boot screen. Pröva googla med det istället. Kan vara så att den håller på med någon uppdatering. Läst man borde låta den vara ett bra tag (24-48timmar)

Tack. Jag tänkte att jag försöker med en factory reset, men inte ens det funkar. Den fastar bara på skärmen utan att något händer när jag försöka resetta telefonen...
Citera
2015-06-14, 06:38
  #892
Medlem
Arbetarbroders avatar
Fan, nu börjar det jag trodde var ett livslångt förhållande mellan mig och & Dropbox lida mot sitt slut och 23GB som jag fick på köpet när jag köpte HTC One kommer trilla ner till nästan inga GB.

Hur har ni som köpte HTC One M7 gjort med Dropbox-dealen?
Det är en oändlig mängd information och viktiga bilder som jag aldrig kommer hinner sortera ut det viktigaste från.
Men Dropbox, som jag för all del är nöjd med, har nån "deal till f.d HTC-kampanjen kunder" där två månader 1TB utrymme på Dropbox ingår, sen är det vad jag fattar som 99 EUR på ett års användande av tjänsten.

Slänga upp en €100 till Dropbox för vad HTC fått mig in i känns inte helt bra.
Men finns alternativ? Kan man synka över innehåll från Dropbox till Google Drive alternativt OneDrive (eller vilken jävla cloud-baserad tjänst som helst förutom iCloud) på ett enkelt sätt?

Eller är det en bra deal?
Medveten om att inlägget är lite av en chansing och förhoppningsvis inte dte roligaste inlägget ni kommer läsa på Flashback idag men värt ett försök.

Vad har ni andra gjort med Dropbox-dealen som köpte HTC One M7?
Citera
2015-06-16, 02:22
  #893
Medlem
Någon annan som har haft problem med volymknappen på original Htc One? Har sett en del om att knappen kan glappa på m7 eller m8, men hittar inget om originalet. Sen ett par veckor tillbaka kan jag knappt sänka volymen längre. Känner inget glapp eller något, knappet fungerar helt enkelt inte 95% av trycken.
Citera
2015-08-29, 20:31
  #894
Medlem
Är verkligen kameran så dålig på htc one m8? Batteritiden,processorn,ljudet,hårdvaran och allt annat verkar vara på topp men bilder är ganska viktiga för mig så om kameran är skit är det inget jag vill köpa.
Citera
2015-08-30, 15:19
  #895
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Är verkligen kameran så dålig på htc one m8? Batteritiden,processorn,ljudet,hårdvaran och allt annat verkar vara på topp men bilder är ganska viktiga för mig så om kameran är skit är det inget jag vill köpa.

Du borde satsa på M9 istället, om bildkvalitet är viktigt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback