Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-26, 22:18
  #4945
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Bilden på Sandra i dagens inlägg?
Vita strumpbyxor? Frisyren!!!!
Sluta lajva ”lolita”. Bara sluta. Det är inte ens sexigt. Bara patetiskt.

Instämmer. Den där frisyren med två tofsar har ju ingen under 3–4 år. Blir helt skevt i min hjärna. Obehagligt! Värst var dock Elsa B som sportade den frisyren mycket som gravid.
__________________
Senast redigerad av Fredstein 2024-04-26 kl. 22:19. Anledning: Stavfel
Citera
2024-04-29, 05:49
  #4946
Medlem
Nu är det äntligen dags för Björns egentid —-> mot Berlin! Vilken kliché
Citera
2024-04-30, 11:46
  #4947
Medlem
Lyssnade på podden texten där flora intervjuar Sandra om skrivande. Hon berättade att hon inte fattar att bloggare måste spänna ut sina revben för att det är triggande, även för henne själv. Fattar inte hur hon inte kan se att hon gör precis samma sak själv när hon ställer sig på tå för att få sina smala ben att se ännu smalare ut när hon ska visa upp sina minimala shorts. Ibland förstår jag inte om hon är smart eller dum och lever i en helt egen värld och utan självinsikt. För övrigt känns flora som är 10 år yngre som den mogna i samtalet.
Citera
2024-04-30, 20:07
  #4948
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineKA
Lyssnade på podden texten där flora intervjuar Sandra om skrivande. Hon berättade att hon inte fattar att bloggare måste spänna ut sina revben för att det är triggande, även för henne själv. Fattar inte hur hon inte kan se att hon gör precis samma sak själv när hon ställer sig på tå för att få sina smala ben att se ännu smalare ut när hon ska visa upp sina minimala shorts. Ibland förstår jag inte om hon är smart eller dum och lever i en helt egen värld och utan självinsikt. För övrigt känns flora som är 10 år yngre som den mogna i samtalet.


Jag såg Sandra (tillsammans med Björn och mormor) på hattparaden i gamla stan idag. Sandra är absolut en liten och smal person, men absolut inte så att man tittar på henne och tänker oj hjälp vad smal hon är. Så hennes bilder är absolut, som du nämner, poserade och genomtänkta till 1000% för att se extra extra smal och tunn ut.
Citera
2024-04-30, 22:36
  #4949
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LineKA
Lyssnade på podden texten där flora intervjuar Sandra om skrivande.

Lyssnade också på den. Intressant att hon inte ens kontaktat författaren till Tjejdikter utan bara snott namnet och kört på.
Citera
2024-05-02, 23:17
  #4950
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Jag såg Sandra (tillsammans med Björn och mormor) på hattparaden i gamla stan idag. Sandra är absolut en liten och smal person, men absolut inte så att man tittar på henne och tänker oj hjälp vad smal hon är. Så hennes bilder är absolut, som du nämner, poserade och genomtänkta till 1000% för att se extra extra smal och tunn ut.
Ser man bilder på henne på andras bloggar eller instagram så ser man tydligt att hon inte är så tunn som hon framstår på sina egna bilder. Absolut att hon är väldigt liten och nätt, dock inte genomskinlig som det ibland ser ut på hennes blogg.
Citera
2024-05-03, 20:40
  #4951
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Ser man bilder på henne på andras bloggar eller instagram så ser man tydligt att hon inte är så tunn som hon framstår på sina egna bilder. Absolut att hon är väldigt liten och nätt, dock inte genomskinlig som det ibland ser ut på hennes blogg.

Är det så? Fascinerande. Hon ser verkligen riktigt anorektisk ut på vissa av sina egna bilder, hennes ben är sinnesjukt smala. Ser riktigt läskigt ut. Inte sexigt nånstans.
Citera
2024-05-06, 12:42
  #4952
Medlem
Sandra har ju medlemskap på Soho House.
Citera
2024-05-09, 18:13
  #4953
Medlem
Vad tycker ni om outfiten på grammis?
Jag tyckte den var finare än väntat! Kanske för att hon inte hade de där infantila strumpbyxorna till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback