Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-04, 13:51
  #205
Medlem
MartinStLouiss avatar
Arkham Asylum: 7/10
Arkham City: 9/10
Origins: Aldrig lirat, just för att folk sa att den skulle vara sämre än de förra två.
Arkham Knight: Får återkomma när köpt spelet.
Citera
2015-07-04, 23:07
  #206
Medlem
aexps avatar
asylum 10/10
city 9/10
origins 8/10
Citera
2015-10-21, 22:28
  #207
Medlem
Geomeisters avatar
Jag tillfrågar alla er gamers där ute!

Jag har fastnat på Deathstroke på Batman Origins. Jag vet inte om man möter honom igen, men det är på arenan i båten strax efter man mött pingvinen.

Jag ser inga direkta mönster när man ska attackera utan att bli skadad själv. Jag har fått av honom masken och brutit hans första vapen. Men även vägen dit går fram och tillbaka. Ibland har jag förlorat mer än halva mitt liv där.

När han skjuter så tunnan kommer vet jag att man ska kasta den mot honom, men det gör knappt någon skada.

Hans attacker när han hoppar fram och man ska skydda sig klarar jag felfritt.

Men ändå går det inte hela vägen. Vad missar jag? SÅ svårt ska han väl inte vara. Jag fastnade på medium och tom. kört om allt på easy.. Ändå klarar jag honom inte. Ingen av bossarna på dom två tidigare spelen har varit i närheten av lika svåra, tycker jag.

Tips mottages!
Citera
2015-10-21, 22:35
  #208
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=D_zh0jcoCvc fins mycket o hitta på tuben
=)
Citera
2015-10-21, 23:10
  #209
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Tack för svar!

Om ni skulle betygsätta dom gällande Batman-spelen från 1-10 varav 1 = Ångrar att jag spelat det och 10 = Ett av av dom bästa spelen jag kört. Hur skulle betygen se ut?
Asylum 9
City 8
Origins 7
Knight 8

Origins utan att vara ett dåligt spel klart sämst ändå av Arkham spelen. Arkham knight dock den största besvikelsen sett till den enorma hype man hade. Asylum bäst.
Citera
2016-07-18, 23:49
  #210
Medlem
Asylum 7
City 9
Origins 8
Knight 9

arkham knight är i mitt tycke helt klart den bästa i serien men den var tyvär så jäkla dåligt optimerad (pc versionen).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback