Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-14, 14:09
  #505
Medlem
Enmansdemos avatar
Lamnt att baka lyckas kläcka ur sig material för 6 st 25 minuters avsnitt
Gamla Varan TV fick till 8 resp 10 stycken 30 min avsnitt
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-14 kl. 15:06.
Citera
2022-05-14, 18:30
  #506
Medlem

Serien får 0/5, kommer aldrig se skiten igen. Svt kan brinna i helvetet.
Citera
2022-05-14, 21:42
  #507
Medlem
Germanofils avatar
Har kollat igenom de sex avsnitten nu. Ganska ojämn kvalitet men i det stora hela absolut sevärt. Avsnitt tre och fyra var bäst tyckte jag. Garvade som fan åt dickpick-grejen. Radarparet Tord Yvel och Romeo Olsson var kungliga som vanligt. Helena var också riktigt kul i det avsnittet.

Hoppas att det kommer ännu en säsong.
Citera
2022-05-15, 08:14
  #508
Medlem
Soterns avatar
Vad heter tjejen i serien som haft egna roller innan? Hon har blivit jävligt snygg i alla fall.
Citera
2022-05-15, 10:07
  #509
Medlem
Awkwardmans avatar
En del var genialt men allt för uttraget. Mycket upprepningar, samma version av samma sketch,

Mycket av det som gjorde VT bra var ju att man liksom kastades in i något galet som pågick. Verkar som man inte hade nog
Med material. Skulle kunna klippt ner till tre avsnitt.

Att dom spelade kent och sedan en markolio låt. Vad var grejen!? En markering mot Knuts kentparodier och tyskarnas Global Fuzzbal? Missade jag någon komisk poäng?
Citera
2022-05-15, 20:43
  #510
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Vad heter tjejen i serien som haft egna roller innan? Hon har blivit jävligt snygg i alla fall.

Sissela Benn?

Det blev bättre och bättre men tyvärr inte många skratt från min sida. Känns som de gått från populära hos killar runtom i Sverige till populära hos Stockholms mediagyttja. Det enda som SVT hade var rättigheterna till de gamla karaktärerna och ingen av dom var lika roliga (förutom Sykfonts doktor-karaktär) nu. Nä, synd att de inte körde indie och lade upp på Youtube.
Citera
2023-02-04, 09:34
  #511
Medlem
Någon som vet var man kan se / ladda ner Varan-tv Stories? SVT har tagit bort den från Play och jag behöver se Kärleks-Rolf
Citera
2023-02-09, 22:47
  #512
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Jag la ner efter 3 episoder. Var liksom inte taggad, trots hypen.
Sett de sista 3 nu, och så förbannat kul.

Inget man bara slår på. Men när man väl är sugen på varan-tv så är det så jävla bra.
Citera
2023-02-09, 23:17
  #513
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Någon som vet var man kan se / ladda ner Varan-tv Stories? SVT har tagit bort den från Play och jag behöver se Kärleks-Rolf
https://bayfiles.com/L638Z1W9y8/Vara....AAC2.0-P2P_7z


BTW, började från ep1.
Lite kul att deras satir av "finmat", eller konceptet, fått en hel film i samma stuk i The Menu bara ett år efter.
Citera
2024-04-24, 21:03
  #514
Medlem
Det roligaste ögonblicket från gamla Varan-tv är när Magnus Thomson i barnprogrammet säger "Och den där Snuskpelle, brrrrr" efter att Snuskpelle har sjungit om att runka sin kuk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback