Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-11, 11:57
  #121
Medlem
ravnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
haha "Psyki" du är ju helt sjuk! Lät du henne överleva?

Läs ts tidigare trådar.
Han trollar naturligtvis.
Citera
2013-07-31, 12:15
  #122
Medlem
sensi76xxs avatar
Denna killen e ett troll.Jag har aldrig skrivit så illa på syra. Alkohol möjligtvis men inte ens så illa som TS. Troll!!
Citera
2013-07-31, 12:31
  #123
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stillis
Jag köpte en 50ml LSD Butelj för några papp 5-6 år sedan, denna lilla flaska kom fram i förrgår när jag röjde ur förrådet.

Min tjejkompis som är 19 har droppat 3 droppar i varje öga. Jag sa 1 droppe men hon tog för "säkerhets skull" 3 droppar i varje, snabb var hon......

Nå, vi är ute i min stuga, inge sjukhus direkt... ska jag verkligen låta henne dö psykiskt här ute...? Vad ska jag göra??? Hon har liksom skärsår på låren från rakblad o shizz... hon kommer seriöst inte må bra alls tror jag... Denna butelj är av versionen Alice.

Kanske är bäst att låsa in henne i källaren o bara vänta ut skiten....? Släppa henne vid bussen sen imorgon o dra fort som fan? Tänker då inte vara inblandad i detta, hon vet inte mitt efternamn, men vet ju hur jag ser ut... kan bli problem det.

Jag har käkat 5.4g shroom för ca 25min sedan, och känner vid det här laget att det skulle kanske vara bäst för alla att släppa ut na i skogen o sen gå hem? Alla ni som läser detta måste ju fatta att flickebarnet aldrig kommer bli sig själv igen, därför pratar vi inte nu längre om att försöka reparea situationen för henne utan istället hur jag ska göra för att klara mig ur denna miserabla skit.

Men dumpa henne nånstans? Jag vägrar låta mig bli fängslad för henne, så jävla onödigt. Vägrar gör jag, skiter i hennes liv. Hon har inga föräldrar, inga syskon, och försökt ta livet av sig ett antal gånger...... ASSÅ VAFAN !!! OK kanske inte göra så men... vad ska jag göra då...? Binda henne?

Ska jag binda henne vid ett träd kanske? Bäst så va? har en massa fiskelina jag kan vira ett antal varv runt henne, jo.. blir nog bäst eller vad tror ni? (( Snabba puckar nu, knappt en timme kvar innan hon kommer påbörja sin resa mot mental död.



Orkar inte läsa den här tråden, och det har säkert blivit sagt många gånger i den, men 6 droppar syra är inte så överdrivet mycket ändå.
Visst, man blir jävligt trippelippad i tuggmaskinens skal och även inuti den, men det är inte så att man automatiskt blir en zombie med minneslucka och går och blir uppäten av en björn i skogen för att man tror att man är en vandrande måltid.

Iallafall inte oftast
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback