Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-03, 12:20
  #145
Medlem
morbrostewarts avatar
Skulle personligen aldrig köpa båt av någon som skriver och formulerar sig som en prepubertal finsk zigenare. Några 500k finns inte, ej heller en femhundring till en rostig cykel. Snart är sommarlovet slut i alla fall.
Citera
2013-08-04, 01:44
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
Välkommen!

Vad låg dina bilar på i försäkring?
Tänkte för länge sedan köpa en SAAB 900 Aero T16 -89,men försäkringbolaget ville DÅ ha runt 23000kr/år!! för halvförsäkring,jag var då 20år och bodde i Norrköping,så det var ju ett tag sedan..


Tackar
Försäkringen låg på ca 12000 per år med halvförsäkring då jag hade nybilsgaranti på bilen i 3 år. Fantastisk rolig bild. Som sagt hade jag bara vetat hur man lägger upp bilder så hade ni fått se min första kärlek hehe.. Vad kör du idag?
Citera
2013-08-09, 19:28
  #147
Medlem
denna kanske, så kan du köpa värmematta på biltema till stolen så har du en året runt bil

http://www.blocket.se/kronoberg/Ferr....htm?ca=11&w=3
Citera
2013-08-10, 04:01
  #148
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edi1989
Tackar
Försäkringen låg på ca 12000 per år med halvförsäkring då jag hade nybilsgaranti på bilen i 3 år. Fantastisk rolig bild. Som sagt hade jag bara vetat hur man lägger upp bilder så hade ni fått se min första kärlek hehe.. Vad kör du idag?
Nu har jag totalt resignerat,både på hk och teknik (som är omöjlig att ge sig på utan licensierade datorer/program) och kör en Volvo 745 -88 utan katalysator,lambda,CANBUS,osv..

Det FINNS inget som är dyrt till den bilen!

"Motorn gick sänder!" Köp en annan,rostig och ta motorn ur den 2000kr..

"Jag tappade bort nyckeln till min SAAB 9-5!" Bara att betala runt 3000kr för en ny nyckel..

Nä,tyvärr blir det ALDRIG en "ny" bil igen!!! Bara dyrt och besvärligt...

Ja,kanske en rent el-driven,om de går ner i pris,eller "tipsvinsten" dyker upp..

Kör knappt 1000mil/år privat och runt 30 mil om dagen i jobbet,så jag får min del av körning iaf..
Citera
2013-08-12, 10:37
  #149
Medlem
Helt allvarligt talat. En förstabil för 500'.

Vart fan är världen på väg?
Citera
2013-08-15, 01:34
  #150
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ass-turd
Helt allvarligt talat. En förstabil för 500'.

Vart fan är världen på väg?
Sommarlovet ÄR alldeles för långt...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback