Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2013-08-08, 22:55
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nä, det är du knappast ensam om...
Ser fram emot vintermodet

Ser också fram emot vintermodet. Det kommer bli illuminati-kaos!!
Citera
2013-08-09, 01:22
  #62
Avstängd
jeanclaudevandammes avatar
tsss...
amatörer
Citera
2013-08-11, 13:36
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Precis det är det jag menar! han gjorde ju Djävulens tecken! och djävulens nummer(666 tecknet) i en sekund,så han visar sverige/hela världen! en han gör det riktigt snabbt...så det ser ut som om han gör något...coolt? och sen triangeln(Illuminati triangeln...?) på hans dräkt och på de andra dansarnas dräkter...

någon som vet om illuminati som forskat lite och så borde veta att det är EXTREMT starka bevis att(musik industrin...?) är Illuminati... att man måste sälja sin själ till djävulen för o bli rik och känd och få skivkontrakt? kan ska göra precis som man blir tillsagd?

Tycker inte du det är jävligt uppenbart, utan någon större fördjupning av symbolism, att musikindustrin är helt korrupt när vi har äckliga SOPOR som bieber, kesha, lady gaga, miley cyrus, i musiktoppen världen över ?
Citera
2013-08-11, 18:41
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
tsss...
amatörer

Fast oavsett om tråden inte går på djupet, eller ens tesen, så ÄR det trots allt en förbryllande fråga.
Jag vet inte vem Danny är, men att det finns en överordnad organisation som förstår den här "leken" bättre än oss stör "seekern" i mig.
Citera
2013-08-11, 20:04
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlp
Jag tror inte på nån massutrotning för om dom med makt skulle vilja utplåna mänskligheten hade dom redan gjort det.
Varför utrota dom som göder deras förmögenhet och makt?
Utan mänskligheten hade dom inte varit nånting alls eller?

Hört talas om det undermedvetna?
Det handlar om att degenerera mänskligheten.
Varför tror du att egoism belönas?
ALLT HANDLAR OM ATT GÖDA SITT EGO.
Hur har vi kommit till denna punkt?
Ni tolkar det fel. Finns de, ja. Vad är de? Det är en form av religion, eller sekt. Likt livets ord. Dock måste de hålla sig i skuggan. För det är inte rumsrent.
Har de makt, nja. Delvis. Men det är främst ockultism.
Citat:
Kan det handla om en stor konspiration där vi människor blivit hjärntvättade eller har vi bara helt plötsligt ändrat oss så pass mycket att medmänsklighet inte är värt nått längre?
Sättet de kontrollerar är genom påverkan av åsikter.
Citera
2013-08-11, 20:25
  #66
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estone
... Sättet de kontrollerar är genom påverkan av åsikter.
Ok, om vi utgår från att du har rätt, hur påverkar de mina åsikter med hjälp av horusögon och trianglar? Vad är det som de har fått mig att tro / tänka / tycka som jag inte hade gjort annars?
Citera
2013-08-12, 22:14
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ok, om vi utgår från att du har rätt, hur påverkar de mina åsikter med hjälp av horusögon och trianglar? Vad är det som de har fått mig att tro / tänka / tycka som jag inte hade gjort annars?
Varför skulle vi avslöja det.
Citera
2013-08-12, 22:53
  #68
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Varför skulle vi avslöja det.
Svara istället tack.
Citera
2022-11-15, 15:30
  #69
Medlem
Det ser så ut i hans show när hqn sjunger If only you. De som dansar har masker. Finns på Youtube. Dessutom är runaway ett annat ord för fallen angel
Citera
2023-02-19, 22:02
  #70
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
De som redan vet vill nog inte medge det. Tänk om någon medlem här vet om det?
Citera
2023-07-29, 18:12
  #71
Medlem
Illumination? Det är fantasier. Bevisar snarare att artisten skojar loss med publiken. Personligen föredrar jag att trolla. Var någon som skrev ett mail att han var från Illuminati och erbjöd lite bs. Jag förklarade att jag har en Gudstro och respekt för Gud. Att jag inte kan ha två herrar. Dessutom har jag redan en Master och jag är hans Kelb för gott.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback