Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-17, 20:11
  #16393
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 9ekompaniet
haha ja känns som slöseri o köpa bilar osv när man moddat dom för 1 mille o sen köpt dom för några 100k :P
Ja jätte slöseri ! Speciellt när man bytter färg eller något och kan inte använda det igen. Måste liksom köpa det igen. Men det är inga som klagar på priserna av sharckcards
Citera
2016-02-17, 21:49
  #16394
Medlem
Redlinezs avatar
Jag undrar en sak. Hur gör man så sin egen bil är låst så att inte andra spelare i ett missions eller helt random på freemode tar den och sticker, hänt nu några gånger. Jag har inte köpt bilen utan stulit den och moddad så jag står som ägare. Vill veta också hur man låser passagerar sidan och hur man låser upp den igen.

Tacksam för snabba svar!

Mvh
Citera
2016-02-17, 21:51
  #16395
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
Fy fan vad giriga gta 5 är bilarna kostar bara mer och mer.

Då får man nånting att jobba för i alla fall
Citera
2016-02-17, 21:53
  #16396
Medlem
En fråga om daily missions.

Jag fick "parachute dangerously" igår, och det var helt jävla omöjligt att göra. Det står inga mer villkor än att jag ska släppa ut fallskärmen närmare än 100feet eller vad det nu var, 30m typ.

Det gjorde jag GARANTERAT mängder av gånger, jag provade även att hoppa från bokstaven D på "vinewood"-skylten, och hoppade även från taket på huset som byggs i staden (dessa två trick hittade jag på youtube), men verkligen INGET funkade.

Nån som stött på det? JAg har gjort det tidigare, men denna gång var det helt omöjligt.

Och bespara mig saker som "men du släppte fallskärmen för tidigt" osv, för det gjorde jag inte.

Nån mer?

(spelar på ps4 och har ~250 i rank)
Citera
2016-02-17, 22:16
  #16397
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Jag undrar en sak. Hur gör man så sin egen bil är låst så att inte andra spelare i ett missions eller helt random på freemode tar den och sticker, hänt nu några gånger. Jag har inte köpt bilen utan stulit den och moddad så jag står som ägare. Vill veta också hur man låser passagerar sidan och hur man låser upp den igen.

Tacksam för snabba svar!

Mvh

Interraction menyn. Håll in meny-knappen (om du kör på konsol). Där kan du bestämma vilka som har tillgång till bilen. Förutsatt att du köpt Insurance så att bilen verkligen är din.
Citera
2016-02-18, 08:41
  #16398
Medlem
Tjena undrar om man via denna tråden ansöker till flashbacks GTA crew(PC)?
Citera
2016-02-18, 11:23
  #16399
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av to1992ga
Interraction menyn. Håll in meny-knappen (om du kör på konsol). Där kan du bestämma vilka som har tillgång till bilen. Förutsatt att du köpt Insurance så att bilen verkligen är din.

Yes, jag lirar på konsol(PS3)
Yes jag har köpt både Insurance och det andra man kan köpa, en tracker också.

Tack för ditt svar! Nu slipper man dryga folk som bara tar ens bil.
Citera
2016-02-18, 11:25
  #16400
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisktFEEED
Tjena undrar om man via denna tråden ansöker till flashbacks GTA crew(PC)?

Testa i tråden spelare söker spelare


Varsågod!
Citera
2016-02-18, 14:31
  #16401
Medlem
Redlinezs avatar
Köpte ett våningshus för lite mer än 200lax igår. Är det nu jag kan börja köra heists? Eller behöver jag ett dyrare höghus för att komma igång med att göra heist uppdrag? Är inte hemma så kan inte lira och kolla om det går. Ska lira ikväll när jag kommer hem. Är ute på jobb

Tacksam för snabba svar.

Mvh
__________________
Senast redigerad av Redlinez 2016-02-18 kl. 14:38.
Citera
2016-02-18, 14:50
  #16402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Köpte ett våningshus för lite mer än 200lax igår. Är det nu jag kan börja köra heists? Eller behöver jag ett dyrare höghus för att komma igång med att göra heist uppdrag? Är inte hemma så kan inte lira och kolla om det går. Ska lira ikväll när jag kommer hem. Är ute på jobb

Tacksam för snabba svar.

Mvh

Lester borde sätta upp heist-grejerna i rummet innanför hallen. Markeras med ett H. Om inte, testa och ring upp honom. Annars borde det funka så länge det är en high end-lägga.
Citera
2016-02-18, 16:17
  #16403
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av to1992ga
Lester borde sätta upp heist-grejerna i rummet innanför hallen. Markeras med ett H. Om inte, testa och ring upp honom. Annars borde det funka så länge det är en high end-lägga.

Okej tack för svar. Hoppas det är rätt byggnad. Köpte som sagt den näst billigaste av dom där höghusen på property market eller vad det heter när man går in på sidan via mobilen. Så nog borde det vara rätt. Skulle vara drygt om jag behöver grinda ihop ytterliggare 400k eller ännu mer för den dyraste om nu inte denna byggnad som jag köpte var rätt.
Citera
2016-02-18, 17:13
  #16404
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Köpte ett våningshus för lite mer än 200lax igår. Är det nu jag kan börja köra heists? Eller behöver jag ett dyrare höghus för att komma igång med att göra heist uppdrag? Är inte hemma så kan inte lira och kolla om det går. Ska lira ikväll när jag kommer hem. Är ute på jobb

Tacksam för snabba svar.

Mvh
Om du köper high end lägenhet så ser du lesters symbol på kartan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback