Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-09-28, 21:58
  #25
Medlem
vamos666s avatar
Ultras07 nej knappast. Hela poängen med ett forum är ju att man kan diskutera och fråga varandra om råd. Jag är inte efterbliven klart att han inte vet hur min kropp reagerar. Vad jag var ute efter är om man generellt bör köra Arimidex under kur med Testo E om man som jag är gynokäsnlig. Sen är jag inte 100% påläst, det erkänner jag. Jag har sökt runt lite i forumet men inte hittat rekommendationer kring en ren Testo E kur. Därav min fråga.
Citera
2013-09-28, 22:16
  #26
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vamos666
Ultras07 nej knappast. Hela poängen med ett forum är ju att man kan diskutera och fråga varandra om råd. Jag är inte efterbliven klart att han inte vet hur min kropp reagerar. Vad jag var ute efter är om man generellt bör köra Arimidex under kur med Testo E om man som jag är gynokäsnlig. Sen är jag inte 100% påläst, det erkänner jag. Jag har sökt runt lite i forumet men inte hittat rekommendationer kring en ren Testo E kur. Därav min fråga.

Jag hade rekommenderat att vänta med AI tills du får känningar istället, det är inte supervanligt att man kör AI under kur när den är så "lätt" men någon mer erfaren kanske tycker annorlunda.

Arimidex har också biverkningar, tänkt på det?

Citat:
Ursprungligen postat av FASS.SE
Mycket vanliga biverkningar (förekommer hos fler än 1 av 10 personer)
Huvudvärk
Värmevallningar
Illamående
Hudutslag
Smärta eller stelhet i lederna
Ledinflammation (artrit)
Svaghetskänsla
Benvävnadsförlust (osteoporos).

Jag vet inte med dig men osteoporos och artrit är inget jag skulle vilja riskera om jag inte behövde, observera också att det är "Mycket vanliga biverkningar".
Citera
2013-09-29, 10:14
  #27
Medlem
vamos666s avatar
Ok tack BigLucipher.Nej ju mindre ämnen man behöver stoppai sig för samma resultat desto bättre.

Kör utan men hur mycket skall jag kicka in om jag får kännningar räcker det då med 0,5mg EOD? Har ingen Letro att tillgå men har både Nolva och Arimidex. Min förhoppning är ju såklart att kunna köra hela kuren utan något av dem förutom vid PCT då så klart.
Citera
2013-09-29, 14:43
  #28
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vamos666
Ok tack BigLucipher.Nej ju mindre ämnen man behöver stoppai sig för samma resultat desto bättre.

Kör utan men hur mycket skall jag kicka in om jag får kännningar räcker det då med 0,5mg EOD? Har ingen Letro att tillgå men har både Nolva och Arimidex. Min förhoppning är ju såklart att kunna köra hela kuren utan något av dem förutom vid PCT då så klart.

Precis
0,5 tror jag är det vanligaste men det är nog individuellt (som allt) med det.
Kan tänka mig att vikt, längd, metabolism osv spelar in där också.

Men 0,5 verkar funka för de flesta, men som sagt kan någon mer erfaren ha andra åsikter/synpunkter.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback