Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-29, 21:40
  #1
Medlem
Jag har tidigare kört 250mg testo e E5D. Det funkade bra på mig, över förväntan.
Körde då 14 veckor, gick upp 17 kilo och nu är jag tillbaka i samma fettmängd som innan kur, men väger nog 10-11 kilo mer.
Så det gav fan en fin skjuts och jag känner att jag kan karva ur ännu mer utan att öka från 250mg.

Jag upplevde inte några problem med föregående kur alls.

Bör jag satsa på att ligga på 250mg över längre tid eller satsa på att köra 1,5ml istället per stick och hålla mig 14-15 veckor?
Fördelar och nackdelar?

Är även sugen att testa en ganska hård deff på testo e. Är det meningsfullt eller bara slöseri på prepp? Någon med den erfarenheten?
Citera
2013-09-29, 21:47
  #2
Medlem
Jag skulle våga säga att det är bättre du går av en stund. Du blir mer "avtrubbad" med tiden och ökningarna blir sämre. Så kör istället 14-15 veckor på en något större ( min åsikt).

Om du ska köra en lång kur vilket jag anser är korkat (Ja, jag har gjort misstaget själv och betalar priset för det just nu) så se till att byta preparat/estrar med jämna mellanrum samt sänk/höj dosen. Om man nu tar klivet till året runt så känns 8-10v blast med ungefär lika lång cruise däremellan lagom.

Testo e fungerar kanon på diet för att behålla muskelmassa.
Citera
2013-09-29, 22:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz
Jag skulle våga säga att det är bättre du går av en stund. Du blir mer "avtrubbad" med tiden och ökningarna blir sämre. Så kör istället 14-15 veckor på en något större ( min åsikt).

Om du ska köra en lång kur vilket jag anser är korkat (Ja, jag har gjort misstaget själv och betalar priset för det just nu) så se till att byta preparat/estrar med jämna mellanrum samt sänk/höj dosen. Om man nu tar klivet till året runt så känns 8-10v blast med ungefär lika lång cruise däremellan lagom.

Testo e fungerar kanon på diet för att behålla muskelmassa.

Jag känner lite likadant, när jag tänker på det. Främst för att 12-15 veckor så kan man hålla fokus stenhårt på träningen och låta sig bli lite besatt.
I min hjärna känns det onödigt att kliva över 250mg, även om jag ju iofs skulle kunna köra en kompromisslösning och öka från 1 till 1,5ml.
Citera
2013-09-30, 06:05
  #4
Medlem
sedans avatar
Om det funkade så jävla bra, varför måste du bestämt höja dosen?

Tror detta är folks största problem idag. Don't fix what's not broken.
Citera
2013-09-30, 15:32
  #5
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Om det funkade så jävla bra, varför måste du bestämt höja dosen?

Tror detta är folks största problem idag. Don't fix what's not broken.

+1

Du ska hålla doserna så låga som möjligt så länge de ger resultat.
Citera
2013-10-01, 16:03
  #6
Medlem
Jag har legat på testo E I snart 2 år, allt startade med en testo p kur varav jag valde att fortsätta på 500mg e5d, under denna tiden har några blaster på dbol, winnar och tren E fått vara med också... jag har gått på minst 2 hälsokontroller/året, sämst resultat fick jag när jag hade sänkt från 500mg till 250mg e5d! Med tanke på mina egna erfarenheter och att jag alltid varit frisk (lite högtblodtryck) så enligt mig så tycker jag det är bättre att ligga på konstant och cruisa än att hoppa av och på för det är verkligen inte hälsosamt!!
Citera
2013-10-01, 16:27
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Om det funkade så jävla bra, varför måste du bestämt höja dosen?

Tror detta är folks största problem idag. Don't fix what's not broken.

Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
+1

Du ska hålla doserna så låga som möjligt så länge de ger resultat.

Jävligt rätt, var 17kg upp på den dosen, då ska du fan inte öka ?
Nu är iofs jag kanske fel person att säga detta till dig, men jag har enligt mig en hyfsad anledning och förmodligen helt andra visioner.

Med andra ord, ligg kvar på ditt 250mg E5D och kör en lagom kur på 14-16 veckor, kliv av, hur är det efter pct? Kur 3 får du kanske kliva upp lite mer ifall denna kuren var lite av en besvikelse. Dock ska du också tänka på att för varje kilo du går upp i muskler, blir nästa lite lite svårare.
Citera
2013-10-03, 08:19
  #8
Medlem
Spliffmeisters avatar
Det bästa du kan göra är att ha ett uppehåll på 3 månader så receptorena får återhämta sig lite iallafall sen köra samma kur igen. Biter den inte lika bra då så höj till 1,5 ml.
Citera
2013-10-03, 09:00
  #9
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggerbetter
Jag har legat på testo E I snart 2 år, allt startade med en testo p kur varav jag valde att fortsätta på 500mg e5d, under denna tiden har några blaster på dbol, winnar och tren E fått vara med också... jag har gått på minst 2 hälsokontroller/året, sämst resultat fick jag när jag hade sänkt från 500mg till 250mg e5d! Med tanke på mina egna erfarenheter och att jag alltid varit frisk (lite högtblodtryck) så enligt mig så tycker jag det är bättre att ligga på konstant och cruisa än att hoppa av och på för det är verkligen inte hälsosamt!!

Och du har erfarenhet av att hoppa av en mångårig kur? Och om du får biverkningar och måste sluta (blodtryck, åderförkalkning, hjärta, något), vad händer då?

Ta en paus.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback