Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-20, 01:16
  #13
Medlem
Har du snortat 8mg eller svalt? Stor skillnad.

Har du snortat och blandat med mirtazepin...ring 112 på direkten. Du kommer inte åka dit för att du har pundat. Fast även ifall du skulle gjort det...så är det iaf värt det. Eller? Dö eller leva? Vad vill du?

Btw har fått många andningsdepressioner själv...koka en kopp kaffe, drick..gå ut o rör på dig. Se till att hålla dig klar i huvudet så att du kommer ihåg att andas.

Bättre ifall du ringer 112 dock, för mirtazepinen kan vara lite knepig i det här läget.
__________________
Senast redigerad av libertay 2013-10-20 kl. 01:19.
Citera
2013-10-20, 02:39
  #14
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Har du snortat 8mg eller svalt? Stor skillnad.

Har du snortat och blandat med mirtazepin...ring 112 på direkten. Du kommer inte åka dit för att du har pundat. Fast även ifall du skulle gjort det...så är det iaf värt det. Eller? Dö eller leva? Vad vill du?

Btw har fått många andningsdepressioner själv...koka en kopp kaffe, drick..gå ut o rör på dig. Se till att hålla dig klar i huvudet så att du kommer ihåg att andas.

Bättre ifall du ringer 112 dock, för mirtazepinen kan vara lite knepig i det här läget.
Ja, lyssna på detta. 8mg sub nasalt + mirtazepin + rökmix är inte alls bra.

Fast vid det här laget är det nog för sent ändå om något skulle hända.
Citera
2013-10-20, 11:52
  #15
Medlem
Leahnas avatar
Hur gick det TS? Hoppas du svalde stolthetet och ringde sjukan. Jag har själv vart med om samma sak när jag skulle sova efter jag hade varit vaken för länge på metylfenidat. Jag hade som tur var en pojkvän vid tillfället som kollade min andning hela tiden och väckte mig om jag slutade andas, det gick över efter 2h.

Mvh Leahna
Citera
2013-10-20, 14:32
  #16
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Senaste aktivitet: Idag 11:48

Så lever gör han nog i alla fall.
Citera
2013-10-20, 20:28
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Senaste aktivitet: Idag 11:48

Så lever gör han nog i alla fall.
18.58
så lever gör han nog, kanske inte mår så bra dock...
Citera
2013-10-20, 20:40
  #18
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
18.58
så lever gör han nog, kanske inte mår så bra dock...


Nä fyfan vad det ska snurra dagen efter om man kört 8mg utan tolerans.

Själv måste man efter ~1mg ligga i sängen med huvudet helt stilla iaf dom första timmarna dagen efter för att inte spy.
Citera
2013-10-21, 11:28
  #19
Medlem
knArkes avatar
Ts trollar såklart. 8mg sub?
Behöver du så mycket så är det ju inte värt heller. Börja med horse och spice istället
Citera
2013-10-23, 00:36
  #20
Avstängd
trippingballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
18.58
så lever gör han nog, kanske inte mår så bra dock...

Lever, och mådde bra dagen efter oxå! Lite smått irriterad bara.

Citat:
Ursprungligen postat av carls
Nä fyfan vad det ska snurra dagen efter om man kört 8mg utan tolerans.

Själv måste man efter ~1mg ligga i sängen med huvudet helt stilla iaf dom första timmarna dagen efter för att inte spy.

Bränt, känner inte så mycket efter en sessions subbande!
Citat:
Ursprungligen postat av knArke
Ts trollar såklart. 8mg sub?
Behöver du så mycket så är det ju inte värt heller. Börja med horse och spice istället
Jag välkommnar den nya sortens troll hunters som i själva verket är ett troll i egen person.

Aa bara för att jag behöver en högre dos sub än rekommenderat så ska jag börja med Heroin och Spice? C'mon........
Citera
2013-10-23, 14:15
  #21
Medlem
sub o spis är ingen farlig blanding, men att du drog i dig 8mg utan tolerans e mycket. inte smart men inte heller så farligt. förstår inte riktigt varför du har aningsproblem så det kanske beror på ngt annat.
Citera
2013-10-23, 19:23
  #22
Medlem
knArkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs

Jag välkommnar den nya sortens troll hunters som i själva verket är ett troll i egen person.

Aa bara för att jag behöver en högre dos sub än rekommenderat så ska jag börja med Heroin och Spice? C'mon........
Haha nej gör inte det. Peace
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback