Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-01, 22:26
  #4765
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holy-Judgment
Hur är det med fysträning och påfyllning av serotonin? Finns något samband i mellan dessa två?

Säg att jag lyfter skrot på gymmet regelbundet, Kommer jag återhämta mig snabbare då?
Ingen med någon info om detta?? Ska frågan ställas i träningsforat kanske..
Citera
2011-02-01, 22:32
  #4766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holy-Judgment
Ingen med någon info om detta?? Ska frågan ställas i träningsforat kanske..

Jag tycker att tränings delen är ganska kunniga överlag, så prova där!

Edit: Och släng upp en länk här/PMa mig sen
Citera
2011-02-01, 22:39
  #4767
Medlem
undervattenfisks avatar
Någon som har kontakt med metylon nu för tiden? verkade inte ha samma genomslag som mephedronet sen de klassades tyvärr men fortfarande en värdig ersättare helt klart, jag mena metylon är väl lagligt fortfarande i dom flesta länder? bara en gissning av mig visserligen.
Citera
2011-02-01, 22:52
  #4768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Någon som har kontakt med metylon nu för tiden? verkade inte ha samma genomslag som mephedronet sen de klassades tyvärr men fortfarande en värdig ersättare helt klart, jag mena metylon är väl lagligt fortfarande i dom flesta länder? bara en gissning av mig visserligen.

Lagligt i en del länder ja, men in UK. Och något i mitt svaga minne säger klassat i Schweiz kanske?

http://en.wikipedia.org/wiki/Methylone
Citera
2011-02-02, 20:06
  #4769
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Eller bomb.

Hur smakar det att dricka egentligen?

Tja asså.. till slut börjar man ju nästan gilla det. Men nä, det smakar ju inte sådär jättegott.

Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Får väl prova nångång att blanda med vatten, blandas det ut bra? Kanske shotta lite lagom.

Min hals börjar tycka det känns konstigt med 300mgs bomber, och papper är inte det godaste.

Därför jag shottade.

Citat:
Ursprungligen postat av ABrownie
Ja det löses upp bra i vatten.

Jag fick dock blåsor i munnen dagarna efter jag hade kört det i shottar, om det hör samman vet jag inte kan vara så att blåsorna hade en annan orsak, men ni vet hur det är, det händer något och hjärnan förklarar det genast genom att lägga orsaken på något man gjort nyligen.

Förmodligen mer p.g.a. att man går omkring o tuggar o leker med tungan.

Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
WTF? Sjuka doseringar. Jag brukade max ta 250, och där blev biverkningarna mycket påtagliga. Överstimulering etc., och kraftig, ångestfylld insomnia.

Jo, det brukade jag med, men en kompis menade att det blev ännu mer liv i luckan med 500mg, o han hade ju inte fel xD

Ja vene.. jag älskar methy o buty. Fan vad kasst att de klassats.
Citera
2011-02-02, 22:42
  #4770
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Lagligt i en del länder ja, men in UK. Och något i mitt svaga minne säger klassat i Schweiz kanske?

http://en.wikipedia.org/wiki/Methylone
Ska väl klassas i sverige också i Mars. Om jag fattat det hela rätt har gjort en del efterforskning.
Men jag e inte hundra beror på om infon jag fått här å där stämmer.

Ursäkta att jag skriver som en get.
M v h Greendale
Citera
2011-02-02, 22:50
  #4771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greendale
Ska väl klassas i sverige också i Mars. Om jag fattat det hela rätt har gjort en del efterforskning.
Men jag e inte hundra beror på om infon jag fått här å där stämmer.

Ursäkta att jag skriver som en get.
M v h Greendale

Klassades 2010 i sverige, oktober om jag minns korrekt, hösten iaf. Oavsett så står det några sidor in i tråden och det är klassat nu.
Citera
2011-02-02, 22:58
  #4772
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Klassades 2010 i sverige, oktober om jag minns korrekt, hösten iaf. Oavsett så står det några sidor in i tråden och det är klassat nu.

Vad e det i AM-HI-CO Red Doves då som ska klassas i Mars??
M v h Greendale
Citera
2011-02-02, 23:23
  #4773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greendale
Vad e det i AM-HI-CO Red Doves då som ska klassas i Mars??
M v h Greendale

Ingen aning vad det är i dom och jag är emot okända blandningar så jag bryr mig inte så mycket. Jag hittar inte någon info av vad de innehåller men knappast m1 om jag skulle gissa.

Står ju "legal worldwide + uk" på dvs sidor, så då borde det inte vara m1.

Förövrigt har jag inte hört nåt om någon kommande klassning, skulle vara nyfiken på info om det.
Citera
2011-02-02, 23:28
  #4774
Medlem
https://www.flashback.org/t1443173

En tråd om träning vs serotoninpåfyllnad. Osäker hur man ska tolka svaren dock
Citera
2011-02-03, 02:09
  #4775
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Ingen aning vad det är i dom och jag är emot okända blandningar så jag bryr mig inte så mycket. Jag hittar inte någon info av vad de innehåller men knappast m1 om jag skulle gissa.

Står ju "legal worldwide + uk" på dvs sidor, så då borde det inte vara m1.

Förövrigt har jag inte hört nåt om någon kommande klassning, skulle vara nyfiken på info om det.

Jag maila Smartbar å frågade om det fanns nåra AM-HI-CO Red Doves då sade dom att de inte skulle komma fler pga klassning. Skillnad på UKs LU Doves. På AM_HI_COs står det analog ketons piperizinfree. Men lyckas via en annan sida få fram info om att de innehöll Methylone men ej säker.
Citera
2011-02-03, 02:15
  #4776
Avstängd
Phuttews avatar
Red Doves va Butylone och Methylone har jag för mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback