Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-27, 18:13
  #85
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Uppdatera hur PIP:en utvecklar sig. Kommer själv testa detta märke inom en snar framtid. Av ditt inlägg att döma så verkar du ju positiv gällande kvalitén i alla fall.

Hejsan
Absolut - det ska jag göra.
Det känns helt klart som ett bra märke. Skulle bli extremt förvånad om detta är något annat än vad det utger sig för att vara =)

Mvh E
Citera
2019-07-27, 18:18
  #86
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hejsan
Absolut - det ska jag göra.
Det känns helt klart som ett bra märke. Skulle bli extremt förvånad om detta är något annat än vad det utger sig för att vara =)

Mvh E
Som du säkert förstår så föredrar jag givetvis att höra recensioner från användare som av allt att döma är "hederliga", dvs inte säljer sig till shoppar. Börjar närma sig tillfälle för mig att fylla på lagret.
Citera
2019-07-27, 18:33
  #87
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Som du säkert förstår så föredrar jag givetvis att höra recensioner från användare som av allt att döma är "hederliga", dvs inte säljer sig till shoppar. Börjar närma sig tillfälle för mig att fylla på lagret.

Hej igen
Klart jag förstår det (blir nästan en smula stött att du ens tänker tanken). Du vill ju inte ha en sales pitch från en säljare. Jag har noll och inget att vinna på att sälja mig till nån shop. Vore jag tävlande atlet och la 100K/år på steroider så. Men jag är en vanlig (kanske lite mer påläst) svenne.

Ikväll sätter jag 3.e sticket och om ca 1 vecka bör jag känna om detta är bra grejer eller inte =)
Håll ut =)

Mvh E
Citera
2019-07-28, 20:39
  #88
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Uppdatera hur PIP:en utvecklar sig. Kommer själv testa detta märke inom en snar framtid. Av ditt inlägg att döma så verkar du ju positiv gällande kvalitén i alla fall.

Hej
Jag får nog tillskriva PIP'en till ett dåligt stick.
Tog 3.e sticket igår vid 20.00 i glute (där jag satte 1.a sticket) och är helt fri från PIP.
Måste satt lårsticket (stick 2) nära en nerv, eller repat ett kärl eller nått.
Väldigt skönt då jag var orolig att PIP skulle kunna bli en faktor.

Sticker ju varannan dag så det känns skönt att slippa oroa mig för detta.

Har du tålamod att vänta ca 1 vecka till så kan jag även skriva lite om hur potent det är.

Mvh E
Citera
2019-08-02, 09:03
  #89
Medlem
Exodus78s avatar
Hej
Efter 2 veckor på Testo P kan jag utan tvekan säg att det är tryck i grejerna!
För tidigt att göra ett blodprov, men jag har god insikt i hur jag reagerar när testo-nivåerna höjs.

Ni som funderar på att köra detta märke kan med gott samvete göra det.

Mvh Exodus
Citera
2020-03-30, 17:03
  #90
Avstängd
Riktigt bra effekt av deras burnabol, rekommenderar den starkt.
Citera
2020-05-22, 14:59
  #91
Medlem
-Gustavssons avatar
Deras Testo E 300mg och Tren E 200mg fungerar alldeles utmärkt.
Citera
2020-07-21, 08:05
  #92
Medlem
-Gustavssons avatar
Adexen är helt klart rätt doserade.
Citera
2021-01-21, 22:13
  #93
Medlem
Nån som kört deras Anavar?
Citera
2021-01-24, 19:42
  #94
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Deras Testo E 300mg och Tren E 200mg fungerar alldeles utmärkt.

Kan skriva under på det.
Citera
2021-01-31, 18:50
  #95
Medlem
Jaggermeisters avatar
Kommer kliva på Testo Cyp från PHD Remedies i början av veckan som kommer. Kommer även att beställa deras Trenbolone Ace nästa månad. Återkommer med "recension"
__________________
Senast redigerad av Jaggermeister 2021-01-31 kl. 18:54.
Citera
2021-02-03, 19:15
  #96
Medlem
Jaggermeisters avatar
Väldigt professionellt packeterat med en proffsig förpackning samt vial (Testo Cypionat)

Arimidexen får sammma betyg. Även den kom i en glasburk.

Satte inject #1 igår i Gluteus Medius, 1ml / 250mg. Ingen PIP öht änsålänge. Oljan var ljus och ganska så standard viskositet.

Första märket utan PIP faktiskt. Grymt första intryck IMO
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback