Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-26, 02:49
  #2329
Medlem
En intressant följdfråga är om det här beteendet ökar risken för att kvinnan blir en ensamstående mor, dvs att hon föder barn åt en eller flera olika män där förhållandet sedan brister.
2018-06-26, 06:47
  #2330
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salsadansaren
En intressant följdfråga är om det här beteendet ökar risken för att kvinnan blir en ensamstående mor, dvs att hon föder barn åt en eller flera olika män där förhållandet sedan brister.

Ja det gör det.

https://m.huffpost.com/us/entry/5698440?guccounter=1
2018-06-26, 07:38
  #2331
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och inget du säger talar för att det är en evolutionsmässig fördel att knulla med så få som möjligt.

'Det var någon som sade att diskuterar du med en idiot på internet för länge så bevisar det att du själv är en idiot. Nåja, jag har nog bevisat mig vara just en idiot (av besserwisservarianten), men inte så pass att jag kan fortsätta diskussion med en flatearthist hur länge som helst.
2018-06-26, 07:49
  #2332
Moderator
pewpews avatar
Tråden har bytt inriktning och handlar om evolutionära aspekter på kvinnor och mäns sexuella beteende samt sexuellt beteende/synsätt kvinnor/män. Tråden passar inte i feminism.

Jag kommer låsa tråden. Vill man fortsätta diskussionen går det bra att göra i t ex Jämställdhet och diskriminering alternativt diskussioner om evolutionslära. Det går även bra att hänvisa till denna tråd. Men tråden i sin nuvarande form passar inte i feminism.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback