Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-18, 02:51
  #13
Medlem
abcabcs avatar
Du hade lite tur, att det gör ont vid tryck är ju ett tecken på att det är infektion, och det kan behandlas med antibiotika. Ofta blir tyvärr bäckensmärtan kronisk, och det är så klart ett problem, detta är lite av männens fibromyalgi, med alla dessa problem.
Citera
2013-12-18, 03:04
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abcabc
Du hade lite tur, att det gör ont vid tryck är ju ett tecken på att det är infektion, och det kan behandlas med antibiotika. Ofta blir tyvärr bäckensmärtan kronisk, och det är så klart ett problem, detta är lite av männens fibromyalgi, med alla dessa problem.

Om det inte hade gjort ont då?
Citera
2013-12-18, 05:51
  #15
Medlem
abcabcs avatar
Sjukgymnastik, träna bäckenbotten, ut och springa tror jag kommer att fungera utmärkt.
Citera
2014-01-06, 18:01
  #16
Medlem
Har nu avslutat min kur, och jag vill påstå att mina problem i princip är borta. tänkte vänta nån vecka och se om det blir värre igen, då bokar jag ny tid. Annars.. Ja!
Citera
2014-02-01, 06:55
  #17
Medlem
abcabcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filosoferarn
Har nu avslutat min kur, och jag vill påstå att mina problem i princip är borta. tänkte vänta nån vecka och se om det blir värre igen, då bokar jag ny tid. Annars.. Ja!
Underbart. Det är tyvärr sällan man får höra när det det bra, utan alltid när det inte fungerar. Så tack för att du informerade!
Citera
2015-04-24, 10:47
  #18
Medlem
Tänkte uppdatera en gammal tråd om det går för sig

Haft lite symptom de senaste dagarna, lite irritation i prostatan (lite sveda och små urineringar). Känns typ som urinröret fylls med en skvätt ibland, fast jag inte är.. Kissnödig, på det sättet.

Men det här yttrar sig väldigt sällan, kanske nån/ett par dagar i månaden. Mår i övrigt väldigt bra.

Börjat snusa igen efter en månads uppehåll. Dumt dumt, men o så jag känner mig som mig själv igen 😊 saknat att ha den rackarn under läppen. Sen hur snus påverkar prostata vet jag inte, för jag kan inte hitta nån forskning eller nånting på det. Men någon last tycker jag är okej att ha. Hellre snus än att röka, usch.

Hur går det för er andra med prostatit? Har ni jobbiga symptom emellanåt?

De e iallafall skönt att jag inte har symptom som jag hade i början, kunde knappt sitta för de gjorde ont!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback