Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-19, 21:44
  #1
Avstängd
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2013-12-19, 21:59
  #2
Avstängd
deras proviron, någon som testat? och vad ligger mg på?
Citera
2015-06-27, 06:26
  #3
Medlem
nero1s avatar
Medical Inc, är dom nåt att hänga i granen?

Jag är ute efter främst Testo Enanthate, cypionate eller möjligen nåt sustanon-liknande och ögnade igenon en topp-säljares (Björnen) lista på BM och såg bland annat att han har diverse injekts från Medical inc. Jag vet att det märke hade ett extremt dåligt rykte för ett antal år sedan, men skulle gärna få veta hur deras prepp är nu för tiden? Så någon som kan ge en liten upplysning om fortfarande är skit eller om dom styrt upp sig?
Citera
2015-06-27, 11:55
  #4
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Fel tråd din blatte.
Citera
2015-06-27, 19:16
  #5
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Fel tråd din blatte.
Var det allt du kunde komma på att skriva jävla pajas., och upplys mig om varför min fråga, som gäälde ett visst lab och kvalité på sortimentet ligger i fel forum, ditt analblekta jävla missfoster... Och inbilla dig inte att du skulle ha mer erfarenhe än mig, men nu ställde jag en fråga om någon vet hur medical ink är i dagsläget, men inaveln på dig har väl satt ner din tankeförmåga som inte ens din särskola kunde göra nåt åt. Så har du inget vettigt att säga, så bara sitt ner i båten och håll käft...! Sen att du kallar mig blatte är väl för att du själv är en prideparaderande bögjävel från Rumänien, zigenarjävel!
Citera
2015-06-30, 23:08
  #6
Medlem
hustle4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Jag är ute efter främst Testo Enanthate, cypionate eller möjligen nåt sustanon-liknande och ögnade igenon en topp-säljares (Björnen) lista på BM och såg bland annat att han har diverse injekts från Medical inc. Jag vet att det märke hade ett extremt dåligt rykte för ett antal år sedan, men skulle gärna få veta hur deras prepp är nu för tiden? Så någon som kan ge en liten upplysning om fortfarande är skit eller om dom styrt upp sig?

Jag injicera testo E av medical ink idag och fick så jävla ont I skinkan så ska själv beställa något annat tänkte jag. Annars så skjutsa det på en aning tycker jag.
Citera
2016-02-17, 17:37
  #7
Avstängd
klonazepam90s avatar
Jag har fått några rosa 25mg dianabol från Medical Inc i blister.

Är det bra krut i deras grejer? Hört att dom är riktigt dåliga.
Citera
2021-08-30, 00:14
  #8
Medlem
Kör deras mast p samt testo
E just nu! Oljorna känns bra, lätta att sätta och gör inte särskilt ont dagarna efter. Däremot kan jag inte uttala mig om skiten är bra eller ej då ja bara kört i en vecka. Om två veckor kan ja nog avgöra om de bra skit eller ej
Citera
2022-08-19, 08:35
  #9
Medlem
claymanns avatar
Med-Inc har vart med länge,Vill minnas att deras effe va riktigt stygga för ett par år sedan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback