Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-10, 00:27
  #13
Medlem
Quintos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephdweri
BMWn och den röda Alfa Romeo faller mig i smaken personligen, resten var bra bilar men inte riktigt min smak. Jag kommer sällan ha passagerare så en bil med 2 dörrar skulle nog passa mig perfekt, lite sportig men ändå bensinsnål och hyfsat billig i service/skatt osv.

Tack för länkarna iaf, ska kika lite vidare! Länka gärna fler ifall du hittar något bra



Väldigt bra och fina bilar! Jag ska nog satsa på en coupé då jag kommer sällan ha passagerare
Haha jadu.. men du verkar ju inte veta vad för slags coupe? Du säger både nissan 350Z som är en sportbil, säkert inte så driftsäker men garanterat rolig. Och vw polo som är en seg tråkig men driftsäker bil, väldigt populär bland pensionärer. Och audi tt, liten tjejig fyrhjulsdriven ful bil. Så vad vill du egentligen ha?

Men tror dessa kan passa dig. audi s3 /a3, honda civic type r, bmw e46 coupe, vw golf gti, mazda rx8.
Alltså små bilar med runda (lite feminina) former men endå roliga att köra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback