Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-16, 16:45
  #1
Medlem
Barbapappan89s avatar
Sugen på att byta ut min bmw 320 -00 mot nån mindre bil. Ska flytta in till centrum i stan så inte i samma behov att ha bil. Bilen jag siktat in mig lite på är en vw lupo , men får man plats i den ens? Är ca 188-190. Så att inte bilen blir för liten.

Vad tror ni jag kan få för min bmw.
Ny besiktad förra veckan. Sprillans nya sommardäck+fälg. Lite ytrost vid ena hjulhuset. Ny drivrem + expansionskärl. Klarglas runt om + coils.

http://www.ladda-upp.se/bilder/znlvjkvsgfysax/

vad tror ni jag kan få för bilen ca?
Citera
2014-02-16, 16:50
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappan89
Sugen på att byta ut min bmw 320 -00 mot nån mindre bil. Ska flytta in till centrum i stan så inte i samma behov att ha bil. Bilen jag siktat in mig lite på är en vw lupo , men får man plats i den ens? Är ca 188-190. Så att inte bilen blir för liten.

Vad tror ni jag kan få för min bmw.
Ny besiktad förra veckan. Sprillans nya sommardäck+fälg. Lite ytrost vid ena hjulhuset. Ny drivrem + expansionskärl. Klarglas runt om + coils.

http://www.ladda-upp.se/bilder/znlvjkvsgfysax/

vad tror ni jag kan få för bilen ca?


Du får plats i Lupon. För din BMW får du mellan hälften och två tredjedelar av vad du hoppas på.
Citera
2014-02-16, 16:55
  #3
Medlem
Barbapappan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankarbarn
Du får plats i Lupon. För din BMW får du mellan hälften och två tredjedelar av vad du hoppas på.

Vet du nåt mer om just lupo? Om vilken utav modellerna som har mest körglädje i sig men ändå går billigt och billig skatt osv.
Citera
2014-02-16, 20:08
  #4
Medlem
provocative77s avatar
Din bil är inte värd ett smack.
Om ditt behov av bil minskar förstår jag inte varför du ska byta. Du kommer ju köra mindre vilket gör ditt bilägande billigare än om du lägger pengar på en nyare bil.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback