Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-22, 01:01
  #517
Medlem
Customizedthings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maya833
Och de kvinnor som ej röstat hit invandrigen, som jag, ska de också skylla sig själva eftersom de delar samma kön som de som bidragit med våltäktsvågen?

Det är ointressant, jag känner en lång kines, det slår inte hål på fakta att kineser är korta. Kvinnor ska inte skylla sig själva för de kan inte ta ansvar för vad de har ställt till med, för de är barn. Ni ska inte ha rösträtt.
Citera
2018-10-22, 01:03
  #518
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maya833
Och de kvinnor som ej röstat hit invandrigen, som jag, ska de också skylla sig själva eftersom de delar samma kön som de som bidragit med våltäktsvågen?

Nä det tycker man ju inte. Jag är i samma sits, har aldrig röstat hit nånting. Trogen högerröstare sedan jag kunde gå till vallokalerna dagen då jag fyllde 18. Men detta forum är en sjuk plats, det är vad jag kan konstatera.

Dessutom är det knappast bara kvinnor som röstat hit invandringen. Finns gott om män som bidragit till det också.
Citera
2018-10-22, 01:06
  #519
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Customizedthing
Jag tänkte väl det. Så på vilket sätt är kvinnor jämlika män? För jag kan inte hitta något.

Precis haft denna diskussion i en annan tråd där jag redogör tydligt för det. Är du intresserad gå in där och läs. Tråden heter " är kvinnor bättre än män på något".
Har diskuterat med puckon som dig så det räcker. Läs där och lär.
Citera
2018-10-22, 01:15
  #520
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Customizedthing
Det är ointressant, jag känner en lång kines, det slår inte hål på fakta att kineser är korta. Kvinnor ska inte skylla sig själva för de kan inte ta ansvar för vad de har ställt till med, för de är barn. Ni ska inte ha rösträtt.

Haha, en till som inte är kapabel att ha föra en diskussion på vuxen nivå. Om du inte har förmågan att tänka, kasta dig inte in i en diskussion du uppenbarligen inte har nåt att bidra med. Och du kallar mig "barn". Cute.
Citera
2018-10-22, 01:16
  #521
Medlem
Customizedthings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Precis haft denna diskussion i en annan tråd där jag redogör tydligt för det. Är du intresserad gå in där och läs. Tråden heter " är kvinnor bättre än män på något".
Har diskuterat med puckon som dig så det räcker. Läs där och lär.

Det är just av denna anledning som jag inte argumenterar med kvinnor, helt oförmögna till att argumentera. Bara slöseri med tid.
Citera
2018-10-22, 02:58
  #522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Customizedthing
Det är just av denna anledning som jag inte argumenterar med kvinnor, helt oförmögna till att argumentera. Bara slöseri med tid.


Ja för ditt förträffliga "kines-argument", vann ju helt över mig och bevisade vilken skicklig debattör du är!
Citera
2018-10-22, 07:27
  #523
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Customizedthing
Det är just av denna anledning som jag inte argumenterar med kvinnor, helt oförmögna till att argumentera. Bara slöseri med tid.

Jaja visst..
Citera
2018-10-22, 08:38
  #524
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Customizedthing
Det är ointressant, jag känner en lång kines, det slår inte hål på fakta att kineser är korta. Kvinnor ska inte skylla sig själva för de kan inte ta ansvar för vad de har ställt till med, för de är barn. Ni ska inte ha rösträtt.

Citat:
Ursprungligen postat av Customizedthing
Det är just av denna anledning som jag inte argumenterar med kvinnor, helt oförmögna till att argumentera. Bara slöseri med tid.
Här har vi ju ett bevis för att TS istället borde startat en tråd med frågan varför män hatar kvinnor
Citera
2018-10-22, 08:43
  #525
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Här har vi ju ett bevis för att TS istället borde startat en tråd med frågan varför män hatar kvinnor
Vilka män och menar du kvinnor eller feminister och de kvinnor som låter sig av okunskap förledas av denna cancer?
Citera
2024-03-19, 20:38
  #526
Avstängd
Lätt att lura svåra att bli av med.... Kvinna ****
Citera
2024-03-20, 13:04
  #527
Medlem
Klart de gör det. Feminism har alltid handlat om mans-hat, och om att kvinnor ska ha kakan och äta den, dvs "de vill göra allt som män gör, då de är "starka kvinnor", men när det uppstår problem, då är de oskyldiga svaga kvinnor
Citera
2024-03-20, 16:44
  #528
Medlem
Enligt Freud bl.a. handlar allt om penisavund, fysisk underlägsenhet och använda sig av sitt "enkla" kön, för att framgång.
Bra exempel är bl.a. : G. Schyman, M. Sahlin och tidigare statsminister. M. Andersson. Vad hade dessa nått för framgång utan att hänvisa till sitt kön? Kan inte det kallas för bitter tankemässig prostitution genom samhället och dess funktioner.
Att inte bygga på manshat, förakt till dem och slutligen kränkande förnedra detta manliga kön, så hade de aldrig nått framgång.

En feminism är och alltid bygger på avsky som att hävda sig gentemot männen med lagligt oetiska och falska avsikter. Där säger de att strida för jämställdhet. I vadå. Socialdemokraternas kvinnoförbund hade sitt årsmöte placerat i Gambia. Välkänt för vita kvinnor att sexuellt utnyttja yngre, färgade gossar.
Detta land är kvinnors motsvarighet till männens Filippinerna och Thailand.
Vilket feministerna blev galna av att det uppdagades och krävde media tysta ned allt.
Liksom reportage med fakta och bilder på hur bittra, vita kvinnor frossande utnýttjade sexuellt med färgade, unga gossar.

Feminism är bara till för bittra, hämndlystna och totalt förvirrade, falska individer med ett kvinnligt kön.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback