Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-27, 10:23
  #1
Medlem
Arnoldisnumerounos avatar
Som rubriken lyder va har hänt i Malmö med bilträffarna ? Minns för nån år sen va det ju fullt ös men numera är det bara hålligång i Helsingborg ... , Re-Loaded försökte väl liva upp den igen men utan succé . Nån annan som har lite info om detta ?
Citera
2014-04-27, 10:31
  #2
Medlem
Det va väl ett stort polispådrag i Malmö med speciell insats polis t.o.m. senast jag hörde något.
Citera
2014-04-27, 14:11
  #3
Medlem
Adonis.s avatar
Malmö United, Malmö FF´s enda firma, kommer eventuellt att styra upp något nästa säsong. Bilar, våld och huliganism kommer i framtiden att gå hand i hand. Vi söker för tillfället aktivt efter sponsorer och får vi ihop de kulor som krävs så kommer vi tillsammans med kulturföreningen Rödagårdens Rudeboys lägga grunden för en konstant återkommande bilträff i Malmö.

Stylade bilar, raggarbilar, sportbilar av exklusivare slag, you name it. Malmö United står för mångfald, både på arenan och på gatan. ALLA är välkomna så länge hjärtat klappar för MFF!!!

Over & Out!
Citera
2014-04-27, 14:24
  #4
Medlem
Arnoldisnumerounos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Malmö United, Malmö FF´s enda firma, kommer eventuellt att styra upp något nästa säsong. Bilar, våld och huliganism kommer i framtiden att gå hand i hand. Vi söker för tillfället aktivt efter sponsorer och får vi ihop de kulor som krävs så kommer vi tillsammans med kulturföreningen Rödagårdens Rudeboys lägga grunden för en konstant återkommande bilträff i Malmö.

Stylade bilar, raggarbilar, sportbilar av exklusivare slag, you name it. Malmö United står för mångfald, både på arenan och på gatan. ALLA är välkomna så länge hjärtat klappar för MFF!!!

Over & Out!


Fy fan det lät gott som fan , tur man är hardcore MFF:are också !
Är planen att konkurrera med Re-Loaded eller kanske ett samarbete till och med ?
Citera
2014-04-27, 16:24
  #5
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldisnumerouno
Fy fan det lät gott som fan , tur man är hardcore MFF:are också !
Är planen att konkurrera med Re-Loaded eller kanske ett samarbete till och med ?

Det är egentligen MJ som håller i det hela men så vitt jag vet så planeras det ett samarbete men ingenting är 100% säkert än. Vad jag däremot vet är att Malmö United har storskaliga planer, firmorna i Sthlm har spelat ut sin roll. Nu står Södra Sverige i fokus, vi för läktarkulturen mot nya höjder. En folkfest utan dess like. Old school, liksom. Vilket även inkluderar kroppsbyggning, muay thai och fordon med klass.

Mer information kommer om detta. Ingen ska behöva ta sig till Hbg och riskera att möta på Fjantline, den saken är säker. Nu är det dags att ta tillbaka gatan på alla plan.
__________________
Senast redigerad av Adonis. 2014-04-27 kl. 16:27.
Citera
2014-04-27, 16:37
  #6
Medlem
Arnoldisnumerounos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Det är egentligen MJ som håller i det hela men så vitt jag vet så planeras det ett samarbete men ingenting är 100% säkert än. Vad jag däremot vet är att Malmö United har storskaliga planer, firmorna i Sthlm har spelat ut sin roll. Nu står Södra Sverige i fokus, vi för läktarkulturen mot nya höjder. En folkfest utan dess like. Old school, liksom. Vilket även inkluderar kroppsbyggning, muay thai och fordon med klass.

Mer information kommer om detta. Ingen ska behöva ta sig till Hbg och riskera att möta på Fjantline, den saken är säker. Nu är det dags att ta tillbaka gatan på alla plan.


Härligt ! Ni slår verkligen på stort fan detta kommer jag och säkert många Malmöbor att se fram emot det är en sak som e säker ! Om detta e the real deal så kan man ju inte göra nått mer än att önska lycka till med planerna !
Citera
2014-04-27, 17:08
  #7
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldisnumerouno
Härligt ! Ni slår verkligen på stort fan detta kommer jag och säkert många Malmöbor att se fram emot det är en sak som e säker ! Om detta e the real deal så kan man ju inte göra nått mer än att önska lycka till med planerna !

Den goda viljan finns men nu hänger allt på sponsorer, så det är bäst att inte ta ut segern i förskott. Men just nu ligger fokus på morgondagens match i Norrköping. När vi är klara med Peking så är staden ett minne blott. Hehe! MFF 4-ever!

Btw, skönt att du är med oss. Cheers!
Citera
2014-04-28, 19:55
  #8
Medlem
uppenbarligen har du missat Reloaded träffarna med över 2500 tusen bilarsom besökare....
Citera
2014-04-28, 19:58
  #9
Medlem
Arnoldisnumerounos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demonic92
uppenbarligen har du missat Reloaded träffarna med över 2500 tusen bilarsom besökare....

Uppenbarligen så läste du inte topic då jag skrev Malmö inte Löddeköpinge som hade över 2500 besökare , sist jag kolla låg det inte i Malmö ...
Citera
2014-04-28, 20:03
  #10
Medlem
Arnoldisnumerounos avatar
Är intresserad av aktörer som organiserar träffar i Malmö som förr i tex oljehamnen, Men där kan jag inte minnas mig en aktör just för träffarna. Att Re-Loaded Skåne arrangerar träffar är jag medveten om , men ingen fixar en stadig träff i Malmöområdet som jag är intresserad av
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback