Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-29, 08:13
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Skulle vara roligt att se hur alla här som fäller negativa kommentarer om hur en helt vanlig man ser ut!

Kan ni inte posta en bild på er själva?


Mmmm... Jag tippar på att självbilden inte är på topp.

Jag tror det handlar delvis om klass. De flesta kvinnor idag vill ha en man som det går att prata med. Som de kan åka till Toscana och besöka vingårdar med. Som tar sitt ansvar med hem och barn. Som inte är ute och super på helgerna.

Att en medelklasskvinna skulle bli våt i trosan av en "macho" arbetarkille som röstar SD och är allmänt misogyn och dräggig är inte mer troligt än att jag skulle gå igång på en blonderad och tatuerad WT-brud med silikonbröst.

Vi har olika smak helt enkelt.
Citera
2024-04-29, 09:40
  #122
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Är detta den nya normen i Sverige år 2014? Att gå runt och bli tillsammans med hen-tönt-nörd-mes-fjoll-fjantar?


Men är inte det ganska vanligt då bland en del brudar att skaffa någon typ svensson efter att från högstadiet gökat runt och låtit sig experimenterats på av de tuffa äldre killarna?
Citera
2024-04-29, 10:49
  #123
Medlem
Blackrose23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men är inte det ganska vanligt då bland en del brudar att skaffa någon typ svensson efter att från högstadiet gökat runt och låtit sig experimenterats på av de tuffa äldre killarna?

Inte alltid tyvärr.

Jag tycker det är bara bra för de brudar (och killar/män) som faktiskt har förmågan och självinsikten att välja ett städat liv när dom blir äldre.
__________________
Senast redigerad av Blackrose23 2024-04-29 kl. 11:15.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback