Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-24, 10:55
  #1249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Du behöver inte göra något alls med det! Det är bara ladda din oilburner eller lösa på och slå i dig!

Har du ingen erfarenhet alls av denna drog?

Pulvret jag har ska rökas på folie och det måste tydligen till någon process för det ska fungera vad jag fått höra.. det bränner bara fast på foliet nu som det är frågat runt lite och folk pratar om att koka det.. vill ju få det i rökbar form på folie dvsinte injekseras utan det rinner inte på foliet försöker få reda på vad det är för process folk pratar om.
Citera
2023-02-27, 12:44
  #1250
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaPvPkickers
Lite of topic kanske men droppar den här ändå

Har några frågor till er kunniga där ute...

Sitter på ett halv kilo a-pvp kom över det billigt och det är en råvara från kina. Har läst lite och får upp detta:
A-pvp / alfa-pvp

Names
α-PVP
α-Pyrrolidinovalerophenone
Desmethylpyrovalerone
O-2387
α-Pyrrolidinopentiophenone
βk-Prolintane

Varför alla dessa namn??? Vad menas här är det inte kemikalien under här som är alfa-pvp:
IUPAC name: 1-Phenyl-2-(pyrrolidin-1-yl)pentan-1-one

ID 2342 · Formula C15H21NO · Molecular weight 231.333


Jag vill göra det till rökbar form och frågar runt lite och hör att det ska kokas, blandas med msm osv.

Mvh
Metylsulfonylmetan (MSM) används som utblandning för att dryga ut vinsten om man säljer. MSM används just för smältpunkten är lik crystal meth och dom flesta pyrrolidinofenoner (PV). Ibland tillsätts ca 15% för att underlätta rökning oxå då MSM saktar ner degraderingen som substanser går igenom via hög värme.

Just pyrrolidinfenoner som är i saltformen Hydroklorid (HCl) behövs ingen som helst behandling för att bli rökbar. Smältpunkten är låg och temperaturen där PV degraderas är mkt högre.

Pulvret smälter till en fin och jämn gyllengul olja som blir mörkare desto mer värme du tillsätter. (Dessa egenskaper gäller om produkten är ren utan föroreningar)

alpha-PVP (a-PVP) [alpha-pyrrolidinopyrovalerone]
IUPAC 1-phenyl-2-pyrrolidine-1-yl-pentan-1-one
IUPAC'en säger att föreningen består av en aromatisk fenyl ring, och att de går 2st kol-kedjor till där Pyrrolidine ringen är fast. 1-yl betyder att det sitter en syre molekyl mellan fenyl ringen och pyrrolidine ringen. (Det dubbelbundna syret på den platsen är vad som betäcknas en Beta-Keton (BK).

O till sist pentan-1-one betyder att sidokjedjan är en pentan kedja.

Metyl
Etyl
Propyl (alfa-PPP, alfa-propiophenone
Butyl -alfa-butiophenone
Pentyl alfa-pvp
Hexyl alfa-PHP (Pyrrolidino-hexanophenone
Heptyl. Alfa-PHPp (pyrrolidinoheptiophenone
Citera
2023-03-02, 16:54
  #1251
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaPvPkickers
Pulvret jag har ska rökas på folie och det måste tydligen till någon process för det ska fungera vad jag fått höra.. det bränner bara fast på foliet nu som det är frågat runt lite och folk pratar om att koka det.. vill ju få det i rökbar form på folie dvsinte injekseras utan det rinner inte på foliet försöker få reda på vad det är för process folk pratar om.
Hur ser det ut? Luktar det lite som en simhall?
Citera
2023-03-03, 08:22
  #1252
Medlem
Hallå grabbar, fick hem 15g a-Pihp, 5g MDPHP och 5g NEP i onsdags.
Får alltid den vita a-pihpen från Nederländerna och den håller samma kvalitet som alltid.
Har aldrig varit en stor MDPHP människa men kul att ha liggandes, jag har aldrig testat riktiga a-PVP så vad skulle ni säga är den största skillnaden mellan a-PVP vs a-PHP/PiHP?

Är en oiler (bong) bäst eller slösar man mycket då i och med att man förbränner det med stormtändare?
Har kört pipe, oiler (bong) och folie. Vilken är din favorit?

Mvh HP
Citera
2023-03-05, 01:50
  #1253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Hur ser det ut? Luktar det lite som en simhall?

Nej helt luktfritt men om man lägger pulver på en talrik tar ett kort och krossar sönder det med kortet till finare korn så luktar det lite åt det hållet..
Börja undra om ja blivit lurad. Omöjligt att få de rökbart.

Sen vilket msm rekommenderar ni här och om man ska blanda ut är de någon speciell process som ska till ? Vilket msm rekommederar ni?
Citera
2023-05-01, 03:39
  #1254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Metylsulfonylmetan (MSM) används som utblandning för att dryga ut vinsten om man säljer. MSM används just för smältpunkten är lik crystal meth och dom flesta pyrrolidinofenoner (PV). Ibland tillsätts ca 15% för att underlätta rökning oxå då MSM saktar ner degraderingen som substanser går igenom via hög värme.

Just pyrrolidinfenoner som är i saltformen Hydroklorid (HCl) behövs ingen som helst behandling för att bli rökbar. Smältpunkten är låg och temperaturen där PV degraderas är mkt högre.

Pulvret smälter till en fin och jämn gyllengul olja som blir mörkare desto mer värme du tillsätter. (Dessa egenskaper gäller om produkten är ren utan föroreningar)

alpha-PVP (a-PVP) [alpha-pyrrolidinopyrovalerone]
IUPAC 1-phenyl-2-pyrrolidine-1-yl-pentan-1-one
IUPAC'en säger att föreningen består av en aromatisk fenyl ring, och att de går 2st kol-kedjor till där Pyrrolidine ringen är fast. 1-yl betyder att det sitter en syre molekyl mellan fenyl ringen och pyrrolidine ringen. (Det dubbelbundna syret på den platsen är vad som betäcknas en Beta-Keton (BK).

O till sist pentan-1-one betyder att sidokjedjan är en pentan kedja.

Metyl
Etyl
Propyl (alfa-PPP, alfa-propiophenone
Butyl -alfa-butiophenone
Pentyl alfa-pvp
Hexyl alfa-PHP (Pyrrolidino-hexanophenone
Heptyl. Alfa-PHPp (pyrrolidinoheptiophenone

För någon som rökt bort sina hjärnceller sen de senast haft Kemi över 15 år sen i grundskolan.
Hur vet du i detta fall att 1an betyder 1 syre molekyl när det inte står o2 tex ? Finns det någon regel där?
Citera
2023-06-08, 05:17
  #1255
Medlem
Då var det dags! Äntligen hittade man den här substansen med tracking och hela faderullan, som anländer om 6 timmar.

Då till min fråga - hur stor chans är det att det är riktigt A-PHP? Det cirkulerar ju mycket MDPHP-fakes från utrikessäljarna och jag har chansat förr men alltid gått på scammet förr på A-PHP men allt ser bra ut i trackingen iallafall den här gången.

Är det en stor skillnad från A-PiHP i rus? Jag har alltid tagit monsterdoser med kawum/bong på den och aldrig varit nära psykos. Nu snackar vi ju inte a-pvp/mdpv men är risken för psykos/överdos om man kör på som tidigare nu med A-PHP än med sitt A-PiHP eller är det bara att tuta och köra?
Citera
2023-06-08, 10:53
  #1256
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Då var det dags! Äntligen hittade man den här substansen med tracking och hela faderullan, som anländer om 6 timmar.

Då till min fråga - hur stor chans är det att det är riktigt A-PHP? Det cirkulerar ju mycket MDPHP-fakes från utrikessäljarna och jag har chansat förr men alltid gått på scammet förr på A-PHP men allt ser bra ut i trackingen iallafall den här gången.

Är det en stor skillnad från A-PiHP i rus? Jag har alltid tagit monsterdoser med kawum/bong på den och aldrig varit nära psykos. Nu snackar vi ju inte a-pvp/mdpv men är risken för psykos/överdos om man kör på som tidigare nu med A-PHP än med sitt A-PiHP eller är det bara att tuta och köra?

Stor chans att man får mdphp det var en grej redan för något år sen tyvärr. Den är väl oxå bara hälsovådlig enligt lag och ej narkotika? Nvm.

A-pihp är mer clean och ger mer paranoia, skakningar ångest o bieffekter osv om man tar för mycket, utan att det ger så mycket mer i rus. Ren dopamin dusch så man fastnar i foliet.

A-php tar du en fet hit o det tjongar på som fan, eufori o va de nu heter vilket a-pihp saknar lite av det. Medans mdphp är som svagare variant av a-php fast mer bi effekter, mindre potent. Du kommer märka!
Citera
2023-06-09, 11:03
  #1257
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Då var det dags! Äntligen hittade man den här substansen med tracking och hela faderullan, som anländer om 6 timmar.

Då till min fråga - hur stor chans är det att det är riktigt A-PHP? Det cirkulerar ju mycket MDPHP-fakes från utrikessäljarna och jag har chansat förr men alltid gått på scammet förr på A-PHP men allt ser bra ut i trackingen iallafall den här gången.

Är det en stor skillnad från A-PiHP i rus? Jag har alltid tagit monsterdoser med kawum/bong på den och aldrig varit nära psykos. Nu snackar vi ju inte a-pvp/mdpv men är risken för psykos/överdos om man kör på som tidigare nu med A-PHP än med sitt A-PiHP eller är det bara att tuta och köra?
A-php är mycket mer dospotent en a-pihp och väldigt lätt att ruset blir otrevligt och stissigt.
Citera
2023-07-04, 16:16
  #1258
Medlem
Efter att ha vridit och vänt på flera stenar i många olika hörn där ute i etern så har jag bildat mig uppfattningen att efter a-PHP bannen 2022(?) så sjönk kvaliteten på de få a-PHP som faktiskt har sålts därefter och nu när jag hittat rätt och fått prova på a-PHP där flera andra användare påtalar ~"det där är det enda riktiga a-PHP till salu som inte är en analog" så kan jag ändå inte hålla med riktigt. Till saken hör är att jag aldrig testat a-PHP när det var lagligt och hur batcherna betedde sig back then.

Har jag fått det här om bakfoten att om jag prövar på a-PHP med endast a-PiHP i bagaget, att då ska man bli mäkta imponerad och typ omkullkastad utav a-PHPs effekt? Eller kan man krasst uttryckt säga att a-PHP bara är en lite starkare version av a-PiHP? Eller kan det vara en "latent" tolerans jag lagt på mig som lägger lite skugga på skillnaden i styrkan på dessa två substanser? Enda definitiva slutsatsen jag kunde dra var att a-PHP räcker typ 3-4ggr längre än samma mängd a-PiHP. Batchen A-PHP ifråga var vit med en svagt beige nyans, luktade mycket mindre pv än A-PiHP.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback