Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-20, 09:12
  #1
Medlem
http://unvis.it/www.aftonbladet.se/n...cle18916523.ab

Citat:
Michael Jace, 48, har tagits förvar av polis i Los Angeles i natt.

Citat:
Enligt Los Angeles times utreder polisen nu om dödsskjutningen var en olyckshändelse eller mord.

Bra serie...
Citera
2014-05-20, 09:18
  #2
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2014-05-20, 09:42
  #3
Medlem
pponmms avatar
Så det handlar alltså om den svarta killen som spelade en kristen bög-polis (inte sagt i negativ stämma).

Här finns bild för er som undrar vem det var.

The Shield är, utan tvekan, den absolut bästa serien jag någonsin har sett! Kan ju säga att jag blev lite förvånad över det här, men jag vet ju i och för sig inte hur någon av skådespelarna är i det verkliga livet så..

Det jag reagerar på är väl denna rad:
Citat:
Det var i måndagskväll som hans fru April hittades död i Hyde Park i Los Angeles.

Hittades alltså hans fru ute i parken död eller ringde Michael in en olycka om att han hade råkat skjuta henne? Varför bar han i såna fall pistol och hur kunde han då vara så dum att plocka upp den och rikta mot sin egen fru?

EDIT:

Från New York Times:
New York Times (länk)
Citat:
The victim, April Jace, 40, was found fatally shot inside her home on the 5400 block of S. Brynhurst at about 8:30 p.m., police said.

Hon blev alltså skjuten i sitt eget hem, det var bara Aftonbladet som uttryckte sig otroligt klumpigt.
__________________
Senast redigerad av pponmm 2014-05-20 kl. 09:50.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback