Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-07-06, 17:10
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av najas
som exempel tar du alltså upp ett 1 år gammalt inlägg som dessutom inte RP:ats?! Det är ju fullkomligt galet som argument och du inser väl för fan att det är helt horribelt.
Jag valde det därför att det är ett särskilt tydligt exempel. Tråden handlar om hur judar sprider bögpropaganda och förespråkar könsoperationer för barn, och en judisk användare dyker upp och påstår att jag vill utrota judarna, och det var allt han skrev i inlägget. Hur är det on topic? (Och jag tog upp det med en moderator.)
Citat:
2) Ja? Uppenbarligen är då pro-judiska användare oerhört mycket intelligentare än vad du är (samma sak kan för övrigt sägas om mögel), eftersom de greppar det tämligen simpla faktum att det är helt ok att förolämpa folk på Flashback OM MAN GÖR DET INOM ÄMNET.
Citat:
2b) Det är inte OK att BARA posta ett "du är en idiot"-inlägg, EFTERSOM DETTA INTE ÄR INOM ÄMNET.
Men det var precis det som den pro-judiske användaren JeanLuc gjorde i inläggen som jag länkade till. Han dök upp i min tråd Den judiska hatkampanjen mot Ryssland och började smutskasta mig, och han skrev inte ett ord om trådämnet. Det var alltså inte så att han diskuterade ämnet för att sedan slänga in några förolämpningar; hans inlägg i den tråden bestod enbart av förolämpningar och off topic-dynga (som till exempel en lång lista över vissa av mina gamla trådar).

Jag rapporterade inte dessa personangrepp, utan föredrog istället att komma med sansade svar. Det var först när moderatorerna började radera mina svar på JeanLucs attacker som jag rapporterade ett par av dem, och jag kontaktade dessutom fem moderatorer och en admin, men det hjälpte inte; hans off topic-attacker fick stå kvar.

Den uppenbara frågan är då: varför får Kamora varningar (och avstängningar) för sina påstådda regelbrott när pro-judiska användare kan hoppa in i judekritiska trådar och enbart posta förolämpningar och off topic-skräp?
Citat:
Jag förstår nu varför du så sällan länkar till de enskilda inläggen när du klagar utan bara klipper in (en noga utvald del av) ett citat, det är ju för att du direkt skulle framstå som den idiot du är om du postade hela dina mot-kombatanters inlägg.
Läsarna får gärna gå till Den judiska hatkampanjen mot Ryssland och läsa alla inläggen som JeanLuc postade. De består endast av off topic-dynga.
Citera
2014-07-07, 21:39
  #14
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Jag valde det därför att det är ett särskilt tydligt exempel. Tråden handlar om hur judar sprider bögpropaganda och förespråkar könsoperationer för barn, och en judisk användare dyker upp och påstår att jag vill utrota judarna, och det var allt han skrev i inlägget. Hur är det on topic? (Och jag tog upp det med en moderator.)


Men det var precis det som den pro-judiske användaren JeanLuc gjorde i inläggen som jag länkade till. Han dök upp i min tråd Den judiska hatkampanjen mot Ryssland och började smutskasta mig, och han skrev inte ett ord om trådämnet. Det var alltså inte så att han diskuterade ämnet för att sedan slänga in några förolämpningar; hans inlägg i den tråden bestod enbart av förolämpningar och off topic-dynga (som till exempel en lång lista över vissa av mina gamla trådar).

Jag rapporterade inte dessa personangrepp, utan föredrog istället att komma med sansade svar. Det var först när moderatorerna började radera mina svar på JeanLucs attacker som jag rapporterade ett par av dem, och jag kontaktade dessutom fem moderatorer och en admin, men det hjälpte inte; hans off topic-attacker fick stå kvar.

Den uppenbara frågan är då: varför får Kamora varningar (och avstängningar) för sina påstådda regelbrott när pro-judiska användare kan hoppa in i judekritiska trådar och enbart posta förolämpningar och off topic-skräp?

Läsarna får gärna gå till Den judiska hatkampanjen mot Ryssland och läsa alla inläggen som JeanLuc postade. De består endast av off topic-dynga.

Jag svarar på dina dumheter som rör dig i klagotråden i Flashback eftersom det är OT här. (FB) Judekritiker diskrimineras på Flashback – jag har bevis

Grejen här är alltså att Kamora just postade enradare med fölämpningar eller smiley vilket alltså är OT. Detta gör dock inte den FB:are du länkar till. De lögnerna besvaras som sagt i tråden i Flashabck och inte här.
__________________
Senast redigerad av najas 2014-07-07 kl. 22:01.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback