Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-09-02, 01:52
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrutte-fjutte
Det blev lite rörigt med frekvenser och dimensionerna. Alla skogsväsen har tillgång till alla dimensioner eftersom utomjordingarna inte bryr sig om dom. De lever både i en annan dimension och vibrerar på en annan frekvens. När det "laggar" och vi kan se dem så tar våran hjärna emot deras frekvenser och deras vibrationer. Våran hjärna är en "radio" som just nu är inställd på våran tredimensionella värld.

Citat:
Ursprungligen postat av Skrutte-fjutte
OK, dessa skogsväsen som vättar, tomtar eller troll lever bara en frekvens ifrån oss. Våra kroppar och allt material som vi kan se vibrerar på en viss frekvens, därför kan du lyfta saker. En vätte kan inte påverka våran verklighet om han är i sin dimension och vi kan inte påverka saker i deras dimension. Våran hjärna fungerar som en radio och nu kan vi bara se saker i våran tredimensionella värld, våran radio (hjärnan) tar bara emot saker på våran dimension. När vi ser dessa vättar så kommer de in i våran verklighet och lämmnar spår efter sig och kan lyfta saker i våran verklighet, det är därför bönder förr i tiden pratade om vättar som hjälpte dem på gården. Vättarna kan komma och gå in i våran dimension och ibland "laggar" det och de kan ses av oss en kort stund. Vättarna undviker såklart människor så gott som det går då de egentligen hatar de flesta människor med tanke på hur vi förstör deras planet. De hjälpte bönder förr eftersom bönderna levde nära naturen och förstörde inte planeten. Folk som lever fridfullt i skogen idag kan mycket väl bli besökt av vättar eftersom vättarna vet att alla människor inte är onda och naturmänniskor anser de vara godare än alla andra människor. En annan anledning till att vi inte ser dem lika ofta nu är för att eliten förgiftar oss med kemikalier i maten och flour. I våran hjärna har vi ett tredje öga som gör att vi kan komma in i andra dimensioner. Flour och andra kemikalier förgiftar det tredje ögat och gör så att vi "sitter fast" i våran tredimensionella värld. Om man är en andlig naturnära person som inte trycker i sig kemikalier så är det tredje ögat inte lika förgiftat och man har mycket större chans att se skogsväsen.


Som david icke sa "if you can persuade people what they see with their eyes is what there is to see, you got them"

Det finns massvis med saker som vi inte kan se tack vare att vårat tredje öga är förgiftat. Våran värld styrs av utomjordingar som vet precis hur det tredje öga fungerar. Det är därför de ser till att vi får i oss skadliga kemikalier och flour som är det effektivaste giftet för det tredje ögat. Dessa utomjordingar är närmare än vad vi tror, obama, george bush och andra politiker är utomjordingar som precis som alla skogsväsen finns i en annan dimension. De har en fysisk kropp men om man ser dessa politiker med sitt tredje öga så skulle man se att de inte är mänskliga. Vi människor blir hjärntvättade från födsel att vi lever i en tredimensionell fysisk värld. Utomjordingarna är här för att förslava mänskligheten och det där med att de förgiftar vårat tredje öga är en stor del av det. Politikerna som är utomjordingar ser till att det är krig i världen eftersom de kan livnära sig på våra negativa känslor och de mår som bäst när ett världskrig bryter ut.

Var tvungen att förklara det där med utomjordingar eftersom det hör ihop, utomjordingarna lever i en annan dimension precis som skogsväsen och vi kan inte se dem heller vilket tillåter dem att kontrollera oss utan att vi vet om det


Du har säkert varit nära skogsväsen jätte många gånger, bara att du inte kan se dem. Andra ord för det tredje ögat är "pineal gland" eller "tallkottskörteln". läs mer om det, det är intressant


Bokstavligt talat, vad har du fått allt dessa information ifrån?
Citera
2014-09-02, 20:39
  #50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 21and0
Bokstavligt talat, vad har du fått allt dessa information ifrån?
Du behöver inte tro på det. Jag har i flera år läst om utomjordingar och dimensioner och allt möjligt om den andliga världen. Flera som har sett vättar eller andra väsen säger att de helt plötsligt försvinner
Citera
2014-09-02, 21:25
  #51
Medlem
HeltPantads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Var ute en sväng i skogen och det slog mig att jägare som spenderar så mycket tid ute i naturen med ögon och öron öppna borde ha större chans att se något till synes oförklarligt än gemene stadsråtta som plockar svamp två gånger per år.
En jägare har ju stor kunskap om djur och natur och är därmed mimdre benägen att tolka saker fel.
Gissar att jägare generellt sett inte är särskilt vidskepliga men det är bara ren gissning från mitt håll.

Jag tänker på påstådda observationer av småfolk, troll, tomtar vad som helst.
Någon som har har läst och hört om dylika fall?

För många år sedan (50 år sedan) var några släktingar till mig med om olika märkliga övernaturliga fenomen i skogen i Tivedskogarna.

Några släktingar som tältade vaknade på morgonen och upptäckte en mycket gammal cykel som stod utanför tältet. De blev mycket skrämda och flydde i panik...

Vem hade ställt dit cykeln... de var ju ensamma... eller?

En annan släkting som på den tiden körde taxi i de mörka djupa Tivedskogarna upplevde vid ett tillfälle när han skulle köra tillbaka varifrån han kommit att vägen hade "försvunnit"...?

Han frågade en gammal kvinna efter vägen som berättade att alla som kör in på den vägen han kommit inte hittar tillbaka utan måste finna en annan väg ut ur skogen...

Kan inte någon bättre beskrivning av historierna eftersom jag bara hört dem ryktesvägen.
Citera
2014-09-02, 21:49
  #52
Medlem
DrJohnBWatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltPantad
En annan släkting som på den tiden körde taxi i de mörka djupa Tivedskogarna upplevde vid ett tillfälle när han skulle köra tillbaka varifrån han kommit att vägen hade "försvunnit"...?

Han frågade en gammal kvinna efter vägen som berättade att alla som kör in på den vägen han kommit inte hittar tillbaka utan måste finna en annan väg ut ur skogen...

Jo, trollen kan förvrida synen påfolk.
Vi har en skog jag besöker varje vecka men jag går vilse gång på gång, trots att jag vunnit priser i orientering! Detta är i o f s en ovanligt vildvuxen skog.

Mitt barn gå också vilse och skogen är bara någon kvadratkilometer, så jag ser till att ständigt ha minst kontakt hörbart utan att skrika.
Under sommaren har jag lyckats hitta en särskild stig till en plats i skogen jag besöker, men går vi från stigen är vi lost.
Ibland har jag tyckt mig höra bjällor, fast ingen varit där, och ibland har jag tyckt mig skymta något i ögonvrån, fast det sedan inte var något där när jag tittade.
Det är min trollskog.

Vill tillägga att jag är nykterist.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback