Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-31, 19:16
  #181
Medlem
Lekmands avatar
Tror ett mål kommer nu. Känns inte 0-0.
2014-08-31, 19:16
  #182
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Samma för mig, men "knivskarp", nja - ok bild åtminstone.
(Har ni andra problem med bilden är det alltid värt att testa en annan browser, för mig funkar IE bra/bäst med ES men inte allt för exempelvis Viaplayer.)

Angående matchen, så tycker jag nog Hrgota började bra, men kom sedan helt bort, precis som hela Gladbach.
Min glädje över att kunna ha helskärm kanske är lite överdriven.
Men förra säsongen gick det inte alls
2014-08-31, 19:24
  #183
Medlem
Lekmands avatar
Nu är jag övertygad om att Freiburg inte kommer ramla ur ligan iallafall Philipp var urstark och har tagit en rasande utveckling tre säsonger i rad. Marc-Oliver Kempf kommer att utvecklas fantastiskt under Streich. Rakt igenom bra prestation av laget.

Märktes att båda lagen saknade en frisk Max Kruse på planen dock..
2014-09-01, 20:24
  #184
Medlem
Germanofils avatar
St. Pauli inleder matchen bäst av de två lagen. Tungt skott av Rzatkowski!
2014-09-01, 20:31
  #185
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
St. Pauli inleder matchen bäst av de två lagen. Tungt skott av Rzatkowski!
Har Eurosport slutat streama alla matcher de har rättigheter till? Hittar inte matchen på Player nämligen.
2014-09-01, 20:47
  #186
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Har Eurosport slutat streama alla matcher de har rättigheter till? Hittar inte matchen på Player nämligen.
Ja ibland skippar de matcherna i 2. BL av någon anledning.

Gick iväg från datorn en kort stund och kommer tillbaka och ser att Fürth leder 2-0.
2014-09-01, 20:53
  #187
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Ja ibland skippar de matcherna i 2. BL av någon anledning.

Gick iväg från datorn en kort stund och kommer tillbaka och ser att Fürth leder 2-0.
Riktigt trist att de nedprioriterar det. Nåja, Tsonga - Murray är inte fy skam det heller.
2014-09-01, 21:05
  #188
Medlem
Germanofils avatar
St. Pauli spelar verkligen uselt. De inledde piggt men släppte sedan in två billiga och då gick luften ur totalt.

Spelarmaterialet är det inget fel på men jag tror verkligen att de skulle behöva en ny tränare. Det här håller inte!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback