Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-17, 23:13
  #1129
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bel0w
Är du dum? Förlorar man en av årets största matcher efter ett sent avgörande så är det OERHÖRT respektlöst mot alla fans och mot alla inom klubben som faktiskt bryr sig att agera helt obrydd. Man kan iallafall vänta tills man kommer bort från kamerorna

Håller med.
2014-09-17, 23:16
  #1130
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bel0w
Är du dum? Förlorar man en av årets största matcher efter ett sent avgörande så är det OERHÖRT respektlöst mot alla fans och mot alla inom klubben som faktiskt bryr sig att agera helt obrydd. Man kan iallafall vänta tills man kommer bort från kamerorna
Som sagt; City har ett sterilt och opersonligt lag. Behövs en ledare och någon man kan gilla bland alla legoknektar.
2014-09-17, 23:16
  #1131
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bel0w
Är du dum? Förlorar man en av årets största matcher efter ett sent avgörande så är det OERHÖRT respektlöst mot alla fans och mot alla inom klubben som faktiskt bryr sig att agera helt obrydd. Man kan iallafall vänta tills man kommer bort från kamerorna

Erat lag består till mestadels av legosoldater, hur är du förvånad?
2014-09-17, 23:18
  #1132
Medlem
G-spottornados avatar
Är osäker på om Robbens fall skulle varit straff. Om man lägger ihop de tidigare straffsituationerna som inte blev blåsta så kanske domaren skulle blåst(som de ofta gör i tveksamma lägen, för att väga upp mot tidiager beslut). Att Robben faller lätt och förstärker vet väl alla - men det betyder inte att så alltid är fallet. Han kommer, som alltid, i hög fart i straffområdet och försvararna är på honom hårt. Förr eller senare faller han, och när det gäller Robben har han nog skrikit varg för mycket, tyvärr...

Men tre välförtjänta poäng i vilket fall() som helst!


Citat:
Ursprungligen postat av bel0w
https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/C14...1ptaggnzho1IWk

Han kan fan dra åt helvete

Hur gammal är du om man får fråga? Så jävla hätsk stämning i dina inlägg att man kunde tro att du vore en liten påg alternativt förlorat en månadslön på matchresultatet. Vänligen höj standarden.
2014-09-17, 23:25
  #1133
Medlem
bel0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-spottornado
Är osäker på om Robbens fall skulle varit straff. Om man lägger ihop de tidigare straffsituationerna som inte blev blåsta så kanske domaren skulle blåst(som de ofta gör i tveksamma lägen, för att väga upp mot tidiager beslut). Att Robben faller lätt och förstärker vet väl alla - men det betyder inte att så alltid är fallet. Han kommer, som alltid, i hög fart i straffområdet och försvararna är på honom hårt. Förr eller senare faller han, och när det gäller Robben har han nog skrikit varg för mycket, tyvärr...

Men tre välförtjänta poäng i vilket fall() som helst!




Hur gammal är du om man får fråga? Så jävla hätsk stämning i dina inlägg att man kunde tro att du vore en liten påg alternativt förlorat en månadslön på matchresultatet. Vänligen höj standarden.
Hätsk stämning? Du kan inte ha hängt speciellt mycket på flashback om du tycker mina inlägg är 'hätska'. Det har f.ö ingenting med min ålder, det handlar om att jag är en riktig supporter som suktar efter framgång då jag till skillnad från dig inte valde att heja på ett lag som vinner CL vartannat år.
2014-09-17, 23:30
  #1134
Medlem
qhz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bel0w
https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/C14...1ptaggnzho1IWk

Han kan fan dra åt helvete

Haha. Slappna av, du håller på Manchester City...

Grym match av Roma ikväll. Men man bör ha i åtanke att CSKA förmodligen är det sämsta lag jag sett på mycket länge. Var försvaret eller målvakten var med i första halvlek. Synd att man slog av på tempot i andra halvlek annars hade det kunnat blivit mycket högre siffror.

Hur som helst var detta en måstematch för Romas del. Fint också att City tappade poäng för i slutänden är det ändå CSKA och City man kommer få slåss mot om andra platsen.
2014-09-17, 23:34
  #1135
Medlem
G-spottornados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bel0w
Hätsk stämning? Du kan inte ha hängt speciellt mycket på flashback om du tycker mina inlägg är 'hätska'. Det har f.ö ingenting med min ålder, det handlar om att jag är en riktig supporter som suktar efter framgång då jag till skillnad från dig inte valde att heja på ett lag som vinner CL vartannat år.

Ja, hätsk stämning. Du är otrevlig, kan inte formulera en mening utan glåpord eller pikar eller anklagelser. Jag har hängt på flashback väldigt länge, snart ett decennium. Hänger ofta i matchtrådarna också, och de flesta som inte är etablerade troll kan faktiskt föra diskussion utan att låta griniga och defensiva och samtidigt bedöma matcher och spelare partiskt. Du borde ta en öl - eller varför inte en fet holk - och tagga ner lite

Bayern vinner inte CL vartannat år. De är dock i final ungefär vartannat, de senaste åren... Sen tycker jag knappast en Man C-"supporter" kan gnälla på andras klubbval Mer osympatisk klubb får man leta länge efter.

Detta är dock offtopic, så jag tackar för mig
2014-09-17, 23:35
  #1136
Medlem
Calogeros avatar
Gervinho.

8 miljoner EUR.

Well, Thank you very much Wenger!
2014-09-17, 23:47
  #1137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bel0w
Hätsk stämning? Du kan inte ha hängt speciellt mycket på flashback om du tycker mina inlägg är 'hätska'. Det har f.ö ingenting med min ålder, det handlar om att jag är en riktig supporter som suktar efter framgång då jag till skillnad från dig inte valde att heja på ett lag som vinner CL vartannat år.

Ja, stackars er Man City-supportrar, ni har det inte lätt ni. Tur att ni har en så anrik och trogen supporterskara. Men fasa icke! Jag har hört rykten om att er ägare kanske har hittat lite olja nere någonstans i mellanöstern, det ger ju lite framtidshopp i alla fall! Om inte så ser det ju tyvärr inte så bra ut, då kanske ni till och med är nere på Chelsea-nivå inom ett par säsonger.

Stackare.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback