Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2014-10-05, 11:38
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Hu fan kunda han komma in bakom traktorn ?

Traktorn höll på att backa av banan och hade alltså bakdelen riktad mot det håll bilarna kommer ifrån.
2014-10-05, 11:40
  #110
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringo Lam
Traktorn höll på att backa av banan och hade alltså bakdelen riktad mot det håll bilarna kommer ifrån.

Det kan jag inte se på youtubklippet...
2014-10-05, 11:41
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Det kan jag inte se på youtubklippet...

Nej, men det är ganska uppenbart från bilderna man fick se efter att olyckan skett.
2014-10-05, 11:42
  #112
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Ja, alltså, att det inte är vanlig plåt säger sig självt. Kanske borde ha skrivit "metall"; same shit different name.

Jag ber om ursäkt, det var inte min mening att leka besserwisser eller märka ord jag ville bara förtydliga hur illa det kunde gå om han krockade på bakdelen av hjullastaren.
2014-10-05, 11:42
  #113
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv


Beror på hur man ser det. María de Villotas bortgång är ju mer eller mindre en direkt följd av hennes krasch.

Tack, men jag menade på banan, Maria de Villotas död var naturlig, men ack så ovanligt ändå att gå bort så ung.En kvinnlig testförare i formel 1 var ju hon.


http://www.expressen.se/sport/motor/...-pa-hotellrum/
2014-10-05, 11:42
  #114
Medlem
Jeremiahs avatar
Detta är ett motorforum och väldigt många kan inte skillnaden på en traktor och en lastmaskin/hjullastare.

Det är som att kalla en F1-bil för rallybil.

Otäck olycka, stor risk för att utgången är värre än medvetslös.
Bakänden på lastmaskinen är i solid gjutjärn och sitter högt upp, har bilen gått rakt in under maskinen tar smällen rakt över cockpit.
2014-10-05, 11:44
  #115
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigballe21
Nu är Aftonhoran och Äckelpressen eld och lågor när en krasch inträffat, annars inget om motorsport!

Detta har såklart mycket större nyhetsvärde än vem som vinner ett vanligt "odramatiskt" GP. Absolut inget märkvärdigt.
2014-10-05, 11:46
  #116
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Tack, men jag menade på banan, Maria de Villotas död var naturlig, men ack så ovanligt ändå att gå bort så ung.En kvinnlig testförare i formel 1 var ju hon.

http://www.expressen.se/sport/motor/...-pa-hotellrum/
Jag törs nästan garantera att hon skulle varit vid liv idag om det inte vore för de svåra skallskadorna hon ådrog sig i samband med kraschen. Det var ju tämligen uppenbart att hon fick men för livet efter smällen.
__________________
Senast redigerad av BootyLuv 2014-10-05 kl. 11:48.
2014-10-05, 11:47
  #117
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremiah
Detta är ett motorforum och väldigt många kan inte skillnaden på en traktor och en lastmaskin/hjullastare.

Det är som att kalla en F1-bil för rallybil.

Otäck olycka, stor risk för att utgången är värre än medvetslös.
Bakänden på lastmaskinen är i solid gjutjärn och sitter högt upp, har bilen gått rakt in under maskinen tar smällen rakt över cockpit.

F'låt så mycket...
2014-10-05, 11:51
  #118
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Jag törs nästan garantera att hon skulle varit vid liv idag om det inte vore för de svåra skallskadorna hon ådrog sig i samband med kraschen. Det var ju tämligen uppenbart att hon fick men för livet efter smällen.

Ja du har ju rätt i spekulationerna där.
2014-10-06, 14:39
  #119
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Tävlingen är över. 92 inlägg flyttade till (FB) F1 säsong 2014 - Marcus Ericsson klar för Caterham (Inga streamingdiskussioner!)

*Klick!*

/Moderator
__________________
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2014-10-06 kl. 14:51.
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback