Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-02-04, 21:54
  #73
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Jaha så alla som betalar skatt under tvång är elit och slavar!

Så då räknar du folk som invandrat också som slavar som kommer vara med i revolten, bra då vet vi att du inte är en brunbyxa med stärkt högerarm.

Mindre svammel, mer sköt din medicinering är vägen du bör ta.
Citera
2015-02-04, 22:58
  #74
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Larsson
Mindre svammel, mer sköt din medicinering är vägen du bör ta.

Mindre svammel av vaddå, är det uttryck för att din argumentation består av mest luft?

Du lyckas inte få ihop en differans mellan de som är elit, något du inte förklarat vilka de är, och de du kallar slavar.

Människor med invandrarbakgrund tvingas också att betala skatt, då måste de ju vara slavar, och/eller elit då förvirringen i beskrivningen är grav, eller hur?

För mig är det skitsamma vad folk heter, ser ut eller vilken sexuelläggning de har, grovt indelat finns två kategorier. Hyggligt folk och idioter och var jag placerar dig är ingen högoddsare!

Den påstådda bortrensnmingen av svenskar skulle om TS och gelikar beskrivning vara så långsam att den till och med slår segheten i en Colin Nutley film av senare slag.
Citera
2015-02-05, 09:46
  #75
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Mindre svammel av vaddå.

Mindre svammel av allt. Du kan inte förklara mina tankar med din defekta hjärnas tolkningar och om du antingen är rakt igenom dum i huvudet eller medvetet försöker bygga halmgubbar/tramsa låter jag vara osagt men det är ingen meningen att förklara något för dig eftersom det ändå aldrig sjunker in. Varför svarar du ens mig när du inte vill diskutera? Jag höll ju inte med ts om att detta är något specifikt mot svenskar så varför drar du ens upp det?
Citera
2015-02-05, 21:56
  #76
Medlem
Ett homogent land är Island. Alla älskar fisk. Sug på den ni.
Citera
2015-02-06, 04:12
  #77
Medlem
CarbonElites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimmelshow
Varför vågar dom inte möta oss Svenskar öga mot öga?


Du får ta det som smicker. De kan helt enkelt inte besegra oss utan att ta till de ultimata vapnet - invällandet av MENA. Kom ihåg JFKs ord om oss nordbor:

'The Nordic races certainly seem to be superior to the Romans.' och specifikt om tyskarna:

'The Germans really are too good - therefore people have ganged up on them to protect themselves.'

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...World-War.html
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback