Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-03, 21:51
  #25
Medlem
goofers avatar
På semester i Thailand brukar jag köra en "kur" med Proviron från Bayer.

Hittade efter mycket letande i Pattis endast en ask att köpa, alla apotek hade slut och visste inte om
det skulle komma in nytt.

Lite oroande är det.
Citera
2018-12-04, 11:49
  #26
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
På semester i Thailand brukar jag köra en "kur" med Proviron från Bayer.

Hittade efter mycket letande i Pattis endast en ask att köpa, alla apotek hade slut och visste inte om
det skulle komma in nytt.

Lite oroande är det.

Svårt å tänka mig att det bara skulle finnas 1 ask proviron i Pattaya, än svårare att tro att det inte skulle gå att via något apotek i Pattaya kunna beställa proviron.

Men vad är det som är oroande och vad är syftet med denna post?
Citera
2018-12-04, 17:58
  #27
Medlem
goofers avatar
Vet inte hur jag hamnade i den här tråden Alfred, bara frustrerad över att det inte gick att hitta Proviron
i Pattaya lika lätt som förut.

Slut överallt och inget besked om ny leverans.

Hittade en ask på second hos en mycket serviceinriktad apotekare som ringde efter mer men
inte lyckades beställa mer. Men den ask som fanns kvar för 650baht va klart värd pengarna.

Eftersom det är Thaitillverkade kopior "provironum" så kan det ju va så enkelt att pirattillverkaren har fått tillfälligt problem med myndigheterna.

Men ska inte kladda i den här tråden om det, jag skrev i Thailandstråden istället.

Mvh Goofer
Citera
2020-08-13, 02:03
  #28
Medlem
Hej, någon som testat Bayer proviron från mshop?

Har kört Bayer proviron från apotek i grekland/ turkiet tidigare dessa ser helt annorlunda ut...

Kartongens datum stämpling är inte tryckt som det brukar vara på orginal Bayer produkter som Rimobolan (primo) osv..

Fick även 50st tabbar när det ska vara 20st... helt förvirrad här.

edit: apoteksetiketten saknar hologram som är vanligt i Grekiska apotek.. har köpt testo norma, clomid och nolvadex på plats tidigare.

MAX på mshop är seriös men steroiderna i detta fina land är under all kritik..
__________________
Senast redigerad av PHfrillan 2020-08-13 kl. 02:07.
Citera
2020-08-13, 03:43
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Hej, någon som testat Bayer proviron från mshop?

Har kört Bayer proviron från apotek i grekland/ turkiet tidigare dessa ser helt annorlunda ut...

Kartongens datum stämpling är inte tryckt som det brukar vara på orginal Bayer produkter som Rimobolan (primo) osv..

Fick även 50st tabbar när det ska vara 20st... helt förvirrad här.

edit: apoteksetiketten saknar hologram som är vanligt i Grekiska apotek.. har köpt testo norma, clomid och nolvadex på plats tidigare.

MAX på mshop är seriös men steroiderna i detta fina land är under all kritik..

Om jag inte missminner mig så har Bayer slutat producera proviron. Så alla som säljs är alltså kopior isåfall (Kan ha fel, men jag tror jag läste det för nått år sedan). Med det sagt så har jag hört att dessa "50" askar ska vara bra proviron. Dom klassiska säljs dom med du nämner med 20st i. Men om det är nån skillnad i effekt ska jag ha osagt. Inte hört nått om den saken än iaf.

Ähhh nu tar du i! Finns ju jättefina steroider i vårat fantastiska land just nu😀 Nouveaux tex m.fl👌 Skulle inte byta ut det mot all Mellanöstern testo & anapolon i världen hahaha. Men visst krävs det att man håller sig ajour med vad som är bra just nu och hos vilken vendor. Men kan inte gå enbart på info här på flashback.
__________________
Senast redigerad av Liteknepig 2020-08-13 kl. 03:53.
Citera
2020-08-13, 11:52
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
text
Proviron saluförs fortfarande av Bayer var ganska nyligen i Turkiet..

Du kan inte jämföra ett bra UG lab med steroider som tillverkas av riktiga läkemedelsbolag under sterila miljöer..
Tex:
Sustanon 250 som säljs i turkiet är gjort av Aspen i Irland ( dvs ej "mellanöstern" testo)..

Anapolon tillverkas av Abdi Ibrahim kan gemföras med Sveriges Mylan AB..

Men jag håller med dig finns bra UG lab också, jag tror jag blivit bortskämd med apotekvaror som är 100gånger billigare än här..
Genotropin pfizer pennor för 800kr, Bayer Rimobolan för 35kr amupllen, Anaplon för 80kr pch proviron för 20kr.. Listan kan göras lång.

Känns som det bara är fullt med droger i detta land, ingen ordning oreda på steroidfronten.

Hänger inte mkt på flashback, mycket skit som står här.

Tack för ditt tips ska kolla efter det märket.

MVH
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback