Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-18, 01:31
  #13
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Är ni SDare!? Är ni det så borde ni vid det är laget har förstått att Sverigedemokraterna ofta använder chockrosa som kampanjfärg, i synnerhet som bokstavsfärg.

Jag är inte SD-are, nej. Dock sympatiserar jag med vissa av deras åsikter.
Citera
2015-10-18, 01:34
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Är ni SDare!? Är ni det så borde ni vid det är laget har förstått att Sverigedemokraterna ofta använder chockrosa som kampanjfärg, i synnerhet som bokstavsfärg.

Svår fråga det där, Har aldrig röstat SD. Har faktiskt aldrig röstat. Har kunnat röstat 2 gånger, men jag känner att det inte finns nått parti som jag litar på, Framförallt inget parti som delar mina åsikter om saker och ting.. hur det ska se ut i ett land?. kan lättast beskriva mig som konservatismen/Liberalkonservatism.

Och är inte heller så extremt insatt i färgerna i alla olika partier för den delen heller.

Men tackar för snabba svar från er!
Citera
2015-10-18, 02:07
  #15
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
D
Och ifall dom är så mycket höger. Varför har dom vänsterfärger på sin sida?
Dom vill bara komma åt dig för att kunna hänga ut dig på internet som rasist.
Eller vad tror ni där ute??
https://www.facebook.com/folkomrostningen

SD är inget högerparti alls faktiskt utan dom står precis i mitten, hycklande om liberalism och välstånd som värsta människoälskarna. Snacka om vidrigt.

Jag tror att dom är ute efter en folkomröstning om invandringen, men jag kan ha fel.
__________________
Senast redigerad av Maymon 2015-10-18 kl. 02:22.
Citera
2015-10-20, 18:40
  #16
Medlem
Skulle aldrig våga rösta öppet på Facebook, skulle kanske förlora mitt jobb. Tyvärr så är det ju så i Sverige, många anser att man är nazist eller ännu värre fascist (vad nu som är värst) om man stöder SD. Jag skulle vilja ha en folkomröstning pga regeringen gör något som vi som arbetar och betalar skatt inte stödjer! Det är en sådan stor kostnad, tänk om vi bodde i ett mer demokratiskt land,vilket skillnad det skulle vara
Citera
2015-11-13, 06:56
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Det har dykt upp en ny sida på facebook, som i första hand sprider propaganda om invandringen till sverige, och att du ska "rösta" bort detta.

Jag är ganska säker på att detta är fejk, dom vill ha ditt namn och mobilnummer skickat till sig. Som en bekräftelse att du röstat? känns grymt mycket researchgruppen och avpixlat.

uppmanar er alla att inte skicka nått namn eller nummer till dom. Det står inte heller taxan på 71-numret. "Första månaden är gratis?" du förstår vad jag menar med det.

Och ifall dom är så mycket höger. Varför har dom vänsterfärger på sin sida?
Dom vill bara komma åt dig för att kunna hänga ut dig på internet som rasist.
Eller vad tror ni där ute??
https://www.facebook.com/folkomrostningen

https://folkomrostningen.se/

Någon här som signat upp sig? Funderar på detta, vart hamnar ens namn?

vi MÅSTE agera!!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback