Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-05, 22:17
  #541
Medlem
Detta var väll bra en gång i tiden.
Senast var de nog bara matolja som de skickade ut…
Undvik
Citera
2022-07-08, 16:35
  #542
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken
Detta var väll bra en gång i tiden.
Senast var de nog bara matolja som de skickade ut…
Undvik

Senast?
Du pratar om EN batch för 5 år sedan som var matolja enligt ett visst forum som har intresse i andra shoppar.

Ligger på 300mg testo E var fjärde dag nu från pro oil, gör det den ska rätt tråkiga etiketter om jag ska klaga på något.
Citera
2022-07-14, 21:05
  #543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Senast?
Du pratar om EN batch för 5 år sedan som var matolja enligt ett visst forum som har intresse i andra shoppar.

Ligger på 300mg testo E var fjärde dag nu från pro oil, gör det den ska rätt tråkiga etiketter om jag ska klaga på något.

Kan det vara batch 5 jag tänker på 2år sedan.
Kul att det funkar för dig.
Men efter att läst FUP:n om detta märke och deras "krypteringar" står jag fast med min "undvik"

MVH
Citera
2022-07-16, 10:35
  #544
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken
Kan det vara batch 5 jag tänker på 2år sedan.
Kul att det funkar för dig.
Men efter att läst FUP:n om detta märke och deras "krypteringar" står jag fast med min "undvik"

MVH


Det är väl det som är det härliga med att det finns endel shoppar att kunna välja mellan. Handlar rätt frekvent av dessa plus cirka tre aktörer till.


Dock är det OT i denna tråd då det handlar om märket pro oil.


Mvh
Citera
2022-07-24, 10:41
  #545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Det är väl det som är det härliga med att det finns endel shoppar att kunna välja mellan. Handlar rätt frekvent av dessa plus cirka tre aktörer till.


Dock är det OT i denna tråd då det handlar om märket pro oil.


Mvh

Okej sry för OT.
Men en sammanfattning av märket, underdoserade prepp.
Testo 250mg innehåller 100mg. Så ha det i åtanke när du planerar din kur
Citera
2022-07-26, 00:30
  #546
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken
Okej sry för OT.
Men en sammanfattning av märket, underdoserade prepp.
Testo 250mg innehåller 100mg. Så ha det i åtanke när du planerar din kur

Vart har du fått den infon?

Mvh
Citera
2022-07-26, 10:44
  #547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Vart har du fått den infon?

Mvh
Fup:n så testerna är körda hos NFC
Citera
2022-07-26, 13:22
  #548
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken
Fup:n så testerna är körda hos NFC

Jaja, men det är den gamla för några år sedan? Trodde det var något nytt.

Spelar inte så stor roll dock, säkerhet är förmodligen det viktigaste för mig och inte handlat där sen det uppdagades.

Mvh
Citera
2022-07-26, 13:31
  #549
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Jaja, men det är den gamla för några år sedan? Trodde det var något nytt.

Spelar inte så stor roll dock, säkerhet är förmodligen det viktigaste för mig och inte handlat där sen det uppdagades.

Mvh
Hmm, detta skedde 2021-09/10..
Citera
2022-12-01, 14:25
  #550
Medlem
nero1s avatar
Någon som kör/kört Pro Oil Testoviron Enanthate 320mg, med LOT Nr: 14 och mfg 06/20, samt expdate: 12/23?

Har kört SIS-Lab Testex Cypionate 200mg med Batch: 002-3530 (296mg enligt analys från en amerikanska sida, och det lär nog stämma!) som TRT med 0,5ml (~150mg) var 7e dag i snart två år och kan bara lovorda den här batchen från SIS, men då dessa tog slut så har jag nu gått över till Pro-Oil.
Har kört två injektioner på ca 0,5ml vardera av den här LOT Nr 14 och har fått PIP från helvetet både första sticket och nu även det andra sticket. Första sticket orsakade PIP som satt i nästan en vecka med och sticket jag tog för 10 timmar har orsakat en rejäl bula och smärtan har börjat kicka in rejält. Jag injekterar alltid i lår muskeln och gjort så sen 90-talet utan problem. Helt rena verktyg. Börjar misstänka att skiten är kontaminerad av nåt, har aldrig problem med PIP i vanliga fall. Och 0,5ml skall ju fan inte orsaka sån lårkaka..
Har nog aldrig heller haft en testo enanthate vars olja har så låg viskositet, brukar mest vara snabbare estrar som är så lättflytande. Lite skumt.

Så någon som kan dela med sig om åsikter angående LOT 14, 320mg?

Btw: Har kört en hel del Pro-Oil och aldrig haft problem med deras tidigare batcher.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback