Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-30, 15:44
  #937
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tzambu
Testade 2f-mar från den nya inrikessidan och den var riktigt grym kan starkt rekommendera 2f-mar för alla som gillar centralstimulant känns som tjack man får ett bra välmående och kan även tjackrunka på den och blir uppåt och speedat av den



Vilken sida kan man hitta den måntro? Tacksam för svar.
Citera
2023-08-30, 17:21
  #938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vlkmslf
OBS
Du har tidigare gått i god för en shop som användare förlorade pengar till. Nu är du och precis samma konto som förra gången igång och sprider rykten om en ny shop med eftertraktade kemikalier.
OBS

Citat:
Ursprungligen postat av Mattefragor
Vilken sida kan man hitta den måntro? Tacksam för svar.

Observera detta inlägg.
Citera
2023-08-30, 20:08
  #939
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Observera detta inlägg.



tack skall du ha!
Citera
2023-09-21, 14:41
  #940
Medlem
Kletikopters avatar
Vilken laglig RC just nu är mest lik kokain? Dvs söker substans som ger en stärkt självförtroende, gör en pratglad och i partymode
Citera
2023-09-21, 18:13
  #941
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kletikopter
Vilken laglig RC just nu är mest lik kokain? Dvs söker substans som ger en stärkt självförtroende, gör en pratglad och i partymode

Inrikes så är det väl ksk 3mel-pvp isf, pyrros brukar mest påverka dopamin, och en del
Citera
2023-10-15, 04:15
  #942
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Har du även testat 3-mma eller 3-mmc? Är det något att hänga i granen tror du? Påminner det om 3-cmc eller är det något helt annat?

3mmc var starkare för min polare. När han kom på att man måste droppa skiten så att det bryts ner till mmc. Ungefär som kodein -> morfin. Kodein är helt oaktivt om man inte låter kroppen bryta ner det.

Snorta var visst ganska meh och de jag vet som sköt fick liten till ingen effekt alls. Så skiten måste genom tarmen/levern först.
Citera
2023-10-15, 05:53
  #943
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefragor
Vilken sida kan man hitta den måntro? Tacksam för svar.

jag vet inte om jag skulle testa något som börjar med (x)Flouride-(aromatring)-whatever.

4F-amfetamin t.ex. har rätt dåligt rykte.

4Cl-amfetamin bränner dina serotonin receptorer rätt snabbt.
4Br-A med.
4F-A är i samma klass.

jag skulle inte gå nära en aromatring med en atom från den gruppen på sig. helst inte när strukturerna i övrigt är så förbannat lika.

Jag väntar nog på studien på den här innan jag provar den
Citera
2024-01-03, 12:50
  #944
Medlem
Vilken av dessa är mest likt ett tjackrus? Är inrikesidan ens grön?
Citera
2024-04-01, 15:33
  #945
Medlem
Vilka rc är lagliga just nu?
Citera
2024-04-08, 08:52
  #946
Medlem
Skogsvandrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Vilken av dessa är mest likt ett tjackrus? Är inrikesidan ens grön?

Citat:
Ursprungligen postat av Montiie
Vilka rc är lagliga just nu?

3-MMA (är under utredning och lär klassas snart), 4C-MAR, 2-MEB (även den under utredning) och 3-ME-PHP finns inrikes vad jag vet och är alla centralstimulantia av olika slag. Helt okej substitut till tjack men inte i närheten lika bra. Det är även svårare att få igenom RC inrikes nuförtiden då posten lämnar över paket till polis vid minsta misstanke vilket beslagtas. Tekniskt sätt går det ju att hämta ut hos polisen innan det förstörs efter det bevisats att det är en laglig produkt men vem har lust att göra det.

Har du en ADHD/ADD diagnos är nog det bästa alternativet att få lisdexamfetamin genom Elvanse utskrivet. Det är fungerar åtminstone bra även om det ej har amfetaminets mer euforiska egenskaper.

RC-scenen är smått död.
__________________
Senast redigerad av Skogsvandring 2024-04-08 kl. 09:12.
Citera
2024-04-10, 22:32
  #947
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
3-MMA (är under utredning och lär klassas snart), 4C-MAR, 2-MEB (även den under utredning) och 3-ME-PHP finns inrikes vad jag vet och är alla centralstimulantia av olika slag. Helt okej substitut till tjack men inte i närheten lika bra. Det är även svårare att få igenom RC inrikes nuförtiden då posten lämnar över paket till polis vid minsta misstanke vilket beslagtas. Tekniskt sätt går det ju att hämta ut hos polisen innan det förstörs efter det bevisats att det är en laglig produkt men vem har lust att göra det.

Har du en ADHD/ADD diagnos är nog det bästa alternativet att få lisdexamfetamin genom Elvanse utskrivet. Det är fungerar åtminstone bra även om det ej har amfetaminets mer euforiska egenskaper.

RC-scenen är smått död.

Tack för svaret, vilken hemsida är bäst för att beställa rcs? Och skickas de hem direkt till brevlådan?
Citera
2024-04-11, 02:36
  #948
Medlem
Skogsvandrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montiie
Tack för svaret, vilken hemsida är bäst för att beställa rcs? Och skickas de hem direkt till brevlådan?

Det går emot reglerna att diskutera shoppar så råder dig att googla "rc substanser inrikes" så hittar du snabbt. Det skickas direkt hem till brevlådan om du inte beställer som REK eller postförskott om det finns som alternativ.
__________________
Senast redigerad av Skogsvandring 2024-04-11 kl. 02:45.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback