Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-13, 17:56
  #1357
Medlem
Postat följande inlägg: (FB) Attack mot Tietoevry. Filmstaden, Rusta, Granngården, Systembolaget drabbade (2024-01-20)

Idealt vill jag att citerandet av mig själv sker inom en spoiler, men vid förhandsvisning av inlägget om jag använder mig av spoiler-taggen kommer inte hela inlägget med och förhandsvisningen ser ut så här: https://i.imgur.com/yLJhq8e.png (notera att all text efter "tre scenarion:" inte kommer med)
Om jag väljer att faktiskt posta inlägget med spoiler-tag ser inlägget ut så här: https://i.imgur.com/gY8AJps.png (texten efter "tre scenarion:" kommer alltså med men får inte plats/visas inte i sin helhet och det kommer ingen [Visa mer]-länk)

Inlägget där inlägget blir inkorrekt/inte tar med all text ser ut så här med vBulletin-taggar: https://pastebin.com/raw/VYDP3Z5A
Citera
2024-02-24, 22:00
  #1358
Medlem
SvenHelsings avatar
Senaste veckan har det hänt två gånger att sidan är helt svart. Efter att ha rensat kakor fungerar den som den ska.

Firefox
Citera
2024-03-05, 19:36
  #1359
Medlem
kaffekoppens avatar
Låg forumet nere nyss för fler än mig? 🤔
Citera
2024-04-29, 10:20
  #1360
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Kakorna går alltid sönder efter ett tag på Flashback, det spelare ingen roll vilken webbläsare man använder. Det enda som skiljer sig är symptomen.

Flashback är för inkompetenta för att åtgärda detta, alternativt bryr sig inte.

Riktigt amatörmässigt är det i alla fall.
JA, detta!
Det är en stor besvikelse att man inte kan hitta kompetent IT-hjälp på Flashback som kan minska på kakans storlek, eller headerns storlek. Felet är helt Flashbacks.

Nu rensar jag ändå skräpfiler någorlunda regelbundet. Men det är ett OTYG att behöva hoppa omkring på tre browsers bara för att Flashback vägrar lösa sitt problem.

Just nu funkar der med Firefox för mig, men jag kommer säkert få felmeddelanden om "exceeded header width" igen OCH DÅ få hoppa till Opera.

Jag vill tillägga att jag bara har detta bekymmer på Flashback.
Citera
2024-04-30, 11:49
  #1361
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
JA, detta!
Det är en stor besvikelse att man inte kan hitta kompetent IT-hjälp på Flashback som kan minska på kakans storlek, eller headerns storlek. Felet är helt Flashbacks.

Nu rensar jag ändå skräpfiler någorlunda regelbundet. Men det är ett OTYG att behöva hoppa omkring på tre browsers bara för att Flashback vägrar lösa sitt problem.

Just nu funkar der med Firefox för mig, men jag kommer säkert få felmeddelanden om "exceeded header width" igen OCH DÅ få hoppa till Opera.

Jag vill tillägga att jag bara har detta bekymmer på Flashback.

Jag hade detta problem för 1-2 år sedan men sedan c:a ett år tillbaka har det försvunnit helt så något har uppenbarligen gjorts.
Citera
2024-04-30, 17:11
  #1362
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag hade detta problem för 1-2 år sedan men sedan c:a ett år tillbaka har det försvunnit helt så något har uppenbarligen gjorts.
Jag kan hålla med om att det sker mycket mer sällan numera.

Men för vissa verkar det vara oförändrat.
Citera
2024-05-09, 12:40
  #1363
Medlem
Megaforces avatar
Om man går till huvudsidan med en icke inloggad mobil så får man en disclaimer-ruta som är större än mobilens skärm och beroende på vilken webbläsare man använder så går det inte att klicka sig vidare eftersom klickrutorna hamnar utanför skärmen. Det går att gå runt genom att ladda om sidan i skrivbordsläge. Men man bör nog justera mobilversionen så att det funkar med mobiler som har lägre upplösning.
Citera
2024-05-10, 08:07
  #1364
Medlem
fearreapers avatar
Har ett problem med FB, Loggas ut lite nu & då, & Trots jag skrivit rätt lösenord så får jag meddelandet fel lösenord, Är inloggad nu ska se vad som sker.
Citera
Igår, 22:43
  #1365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
JA, detta!
Det är en stor besvikelse att man inte kan hitta kompetent IT-hjälp på Flashback som kan minska på kakans storlek, eller headerns storlek. Felet är helt Flashbacks.

Nu rensar jag ändå skräpfiler någorlunda regelbundet. Men det är ett OTYG att behöva hoppa omkring på tre browsers bara för att Flashback vägrar lösa sitt problem.

Just nu funkar der med Firefox för mig, men jag kommer säkert få felmeddelanden om "exceeded header width" igen OCH DÅ få hoppa till Opera.

Jag vill tillägga att jag bara har detta bekymmer på Flashback.

Firefox har jag inte haft problem med.
Däremot är det fortfarande samma problem i Opera. Jag kan besöka en-två sidor, sen får jag felmeddelande. Samma sak både hemma och på jobbet.

Jag trodde ett par veckor det var Flashback som krånglade (vore inte första gången) tills jag provade en annan webbläsare. Jag tänker att de flesta Operaanvändare ger upp istället.

Skriver detta från Chrome på mobilen förresten.
Citera
Idag, 01:16
  #1366
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Firefox har jag inte haft problem med.
Däremot är det fortfarande samma problem i Opera. Jag kan besöka en-två sidor, sen får jag felmeddelande. Samma sak både hemma och på jobbet.

Jag trodde ett par veckor det var Flashback som krånglade (vore inte första gången) tills jag provade en annan webbläsare. Jag tänker att de flesta Operaanvändare ger upp istället.

Skriver detta från Chrome på mobilen förresten.
Okej. Jag personligen har fått felet i både Chrome, Opera, Firefox och Duckduckgo. Fast det var ett tag sen nu.
Citera
Idag, 14:07
  #1367
Medlem
SvenHelsings avatar
Staplarna för omröstningar är inte proportionerliga mot andelen röster.

(FB) Vad röstar flashback på i riksdagsvalet 2022?

Det verkar som att stapeln blir minst så lång att procenttexten på den får plats, vilket gör att de alternativ som fått få röster ser väldigt stora ut. SD och övrigt parti ser rätt ut, men övriga val ser lika stora ut trots att de varierar mellan 1% och 8%
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback