Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-10, 13:12
  #13549
Medlem
Hur kan jag få ur amfetamin ur systemet snabbare? Har tills på tisdag.
Citera
2024-05-10, 13:13
  #13550
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugsvampsisglass
Hur kan jag få ur amfetamin ur systemet snabbare? Har tills på tisdag.

Om det gäller Up är det högst troligt lugnt men se för säkerhets skull till att ha druckit ordentligt före!
Citera
2024-05-10, 13:42
  #13551
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Här kommer en bild jag tog när jag blev lämnad själv i rummet en gång där jag lämnar urinprov för att få concerta utskrivet.

Det är på vuxenpsykiatrin. Om det kan vara till hjälp för någon så testar som alltså för följande:
https://imgur.com/a/QHDk7sM

Ser säkert olika ut på varje mottagning men såhär kan det i alla fall se ut. Det är MYCKET dom testar för.

Man får räkna med allt som är med på en lita-15 - 20.

Hört att de börjat testa lite för gabapentin men att det är med på multistickorna var något nytt. Fyfan det är väl inte ens narkotikaklassat?

Citat:
Ursprungligen postat av Flugsvampsisglass
Hur kan jag få ur amfetamin ur systemet snabbare? Har tills på tisdag.

När tog du sist? Bör vara lugnt tills på tisdag om du tog igår sist.
Citera
2024-05-10, 13:50
  #13552
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugsvampsisglass
Hur kan jag få ur amfetamin ur systemet snabbare? Har tills på tisdag.

4 dygn är den absoluta smärtgränsen för mig, men jag har pissat rent på det. Stressigt dock..

Edit: När det kommer till UP.
__________________
Senast redigerad av Ulf-Knulldell 2024-05-10 kl. 13:52.
Citera
2024-05-10, 21:26
  #13553
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Man får räkna med allt som är med på en lita-15 - 20.

Hört att de börjat testa lite för gabapentin men att det är med på multistickorna var något nytt. Fyfan det är väl inte ens narkotikaklassat?



När tog du sist? Bör vara lugnt tills på tisdag om du tog igår sist.

Har aldrig hört att dom testar för gaba innan heller, måste nog vara ganska nytt. Men att dessa stickor nu existerar är helt sinnessjukt. Går snart inte ta någon RC överhuvudtaget, nästan ALLT går ju att se nu för tiden

Nu tror jag dock inte dessa stickor används vanligtvis, det ät nog min mottagning som personligen valt att använda dom, tyvärr.

Men var försiktiga alla pundare! Det är nog inte långt kvar tills alla börjar använda dom. Finns det möjlighet så kolla upp vilka stickor dom använder. Jag visste verkligen inte att dom testade för allt dom gör innan jag såg listan.
Citera
2024-05-11, 18:19
  #13554
Medlem
Ja det gör dom, spelar ingen roll vem som initierade provet. Är det positivt och du kontrolleras av TS så informerar dom om ett positivt prov.

Citat:
Ursprungligen postat av Lappenklister
Hej!

Om man själv har bokat ett urin prov på vårdcentralen som visar sig vara positivt. Finns det risk att VC vidarebefordrar det resultatet till transportstyrelsen? Vad tror ni? Notera att det är jag själv som har påkallat urin provet.

Mvh
Citera
2024-05-11, 22:16
  #13555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aymjem
Ja det gör dom, spelar ingen roll vem som initierade provet. Är det positivt och du kontrolleras av TS så informerar dom om ett positivt prov.
Okej, det var ju inte så roliga nyheter. Jag uppfattar dig som väldigt säker på informationen så räknar med att jag har ”torskat mig själv” =/

Mvh
Citera
Igår, 22:29
  #13556
Medlem
Folk som har koll på quantisals saliv prov, det med den gula vätskan? Vi har företagshälsovård, föredetta precis nu falck, med slumpade salivprov med just märket quantisal, vätska som man har i munnen som sen skickas till Karolinska. Tänkte ta MDMA och har sen semester i två veckor, borde vara lugnt ifall man blir testad när man kommer tillbaka?
__________________
Senast redigerad av Kenosabrah Igår kl. 22:32.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback