Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-04, 02:46
  #13
Medlem
AcidGherkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Så du har alltså knaprat i dig "sömntabletter" och har trippat loss och fått hallisar, men du avfärdar kategoriskt alla påståenden om att det skulle vara något "psykiskt". För i helvete, människa, ta kontakt med en läkare! Det är absolut inget paranormalt med att bli flummig av starka psykoaktiva mediciner.
Halveringstiden människa...... Var ju för fan sent på kvällen dagen efter
Citera
2016-02-04, 20:31
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcidGherkin
Tänkte börja med att säga Hej Flashback!

Tar mig tiden att skriva av mig här då det hade lättat väldigt mycket. Jag avvisar därför alla onödiga kommentarer, såsom ''det finns inga andar, du inbillar dig.'' ''du har fått psykos.'' ''du är psykiskt sjuk.'' osv.

För några veckor sen (kan inte säga exakt) tog jag några sömntabletter, för att inte närmare gå in på vilka det var och skriva en lång jävla rusrapport så kan jag säga så mycket som att jag hallade totalt. (Hallucinerade) konstiga grejer. Slutade såklart med att jag somnade.
Nästa dag vaknade jag upp med ångest och en fet minneslucka. (Notera att detta var en engångsförteelse då jag hade väldigt svårt att somna just den natten, vet inte varför, så hittade några sömnpiller som hade blivit liggandes sen jag hade fest här och jag var nästintill nykter då det bara var massa fårskallar här som gick på bensodiazepiner m.m.)
Dagen flöt på som vanligt. Satte mig vid datorn en sväng. Rastade hunden. Ja, det vanliga.

PÅ KVÄLLEN!


Jag ligger i sängen och glor lite på mobilen, var lite trött. Inte alls påverkad. (Säkert 10-12 timmar sen jag tagit sömnpillerna natten där innan, så kom inte med att det skulle vara någon effekt av det. Ni får läsa ännu längre fram i texten. Nåväl.)
Jag fick en konstig känsla av att jag skulle kolla lite efter andar och "försöka öppna upp mitt mediala" som det så fint kallades. Tyckte det var rätt löjligt då jag inte förväntade mig något. Jag har ju alltid mögat ner på alla som tror på det okända och så vidare.
Då kommer det. Just vid det ögonblicket!
En skugga kommer fram till sängkanten och lutar sig över mig.
Jag springer ut ur sovrummet!
Upprepar några gånger med att gå in och lägga mig. Och slutar springandes ut ur sovrummet.
Det visade sig 2 olika andar. En i taget varje gång jag gick in (ca 6-7 ggr). Jag blev helt chockad samtidigt som jag tyckte att det var skitballt.

Fick tanken att zopiklonet & lyrican jag hade tagit dagen innan hade på så vis öppnat upp mitt mediala. Är inte så påläst inom det paranormala så vet inte vad det kallas riktigt. Läst nåt om ''chakran''.

Det kommer komma uppdatering på detta inom snarast. Men just nu är jag alldeles för skraj för att fortsätta skriva!

Vad tror ni? Och finns det nån hjälp jag kan få så jag kan utesluta dessa energier. Har alltid varit skeptisk innan till sånt här men nu har det visat sig för mig ett flertal gånger (kommer uppdatering som sagt) och jag VET att det finns NÅGOT!!!

Alla dina vanställningar är resultatet utav ditt drogmissbruk. Inte svårt att dra den slutsatsen efter att ha läst alla dina inlägg på drogforumet. Lägg ner knarket så ska du se att din hjärna snart mår mycket bättre
Citera
2016-03-18, 08:41
  #15
Medlem
AcidGherkins avatar
Detta var under tjackpsykos
Citera
2016-04-02, 21:26
  #16
Medlem
Hej du, jag vet också att det finns en andevärld m.m. Men tänk såhär att dom som inte tror på det låt dom tro så då. Huvudsaken är att du vet att det är en naturlig del i livet och de får se att du hade rätt när de själva dör tänk så och sen prata bara med de som förstår den delen av livet om detta ämne istället för att stånga sig blodig å diskutera sådant med de som inte tror på det eller förstår just detta ännu.. Så brukar jag göra iaf. Jag pratar inte om detta med de som tror man svamlar, ger mig inget. De får göra sin egen upptäckt om livet. Själv är jag glad att jag funnit mina svar ang det. Var nöjd med det det visar att du har ett öppet sinne. Kram på dig <3
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback