Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-11, 17:05
  #229
Avstängd
Bumble gick så dåligt för alla män att de valde att öppna upp för att killarna skriver. Så värdelösa är ni. På alla sätt och vis är ni handlingsförlamade.
Citera
2024-05-11, 17:10
  #230
Avstängd
Chill.Pills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codesyss
Det säger en hel del om dig. Du är oattraktiv och då tar killen inte för sig riktigt ordentligt och utforskar dig. Der är du som är orsaken till att sexet bir dåligt. Släpande skitungar har du också. Tuff sits. Knullade du relationen eller ska du skylla allt på honom nu hehehe skräp är du
Hehe nej det är inte sant, och det är alltid bara jag som tyckte sexet var kasst.

Jag har ett barn som är 12. Är inte intresserad av en ny relation. Känslor är inte min grej.
Citera
2024-05-11, 17:58
  #231
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chill.Pill
Hehe nej det är inte sant, och det är alltid bara jag som tyckte sexet var kasst.

Jag har ett barn som är 12. Är inte intresserad av en ny relation. Känslor är inte min grej.
Äh du ansträngde inte dig så då kan du knappast gnälla.

12 årig snorunge. Du vill inte ha en relation, det vill nog ingen kille vid sina sinnens fulla bruk heller. Vaffan ska han sitta och ta hand om dig varannan vecka eller heltid med en annan mans släpande horunge? Fy fan vad förnedrande. Säkert måste han betala för horungen också.

Vilka jävla bajsrelationer. Tack och lov är jag en fri och trimmad man som kan göra vaffan jag vill.
Citera
2024-05-11, 18:48
  #232
Avstängd
Chill.Pills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codesyss
Äh du ansträngde inte dig så då kan du knappast gnälla.

12 årig snorunge. Du vill inte ha en relation, det vill nog ingen kille vid sina sinnens fulla bruk heller. Vaffan ska han sitta och ta hand om dig varannan vecka eller heltid med en annan mans släpande horunge? Fy fan vad förnedrande. Säkert måste han betala för horungen också.

Vilka jävla bajsrelationer. Tack och lov är jag en fri och trimmad man som kan göra vaffan jag vill.
Det finns visst en kille som vill det 🙃. Han har egna barn i samma ålder
Citera
2024-05-14, 02:12
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chill.Pill
Det är bara codesyss som inte fattar sådant. Han är inte tillräckligt vuxen för att förstå att man kan ha saker att behöva ta ansvar för, snarare än att skylla ifrån sig för att man inte duger åt någon.

Tycker du tänker helt rätt där.

Misstänker att codesys är missnöjd för att denne inte har någon vidare framgång hos kvinnor och med några relationer. Sådant kan skapa mycket frustration, och då är det bekvämare att skylla på dejtingappar eller på kvinnorna.

Generellt sett så är inga dejtingappar/sidor rätt sätt att skaffa riktiga relationer, och tror inte att Bumble kommer göra någon skillnad på detta. Men vi får se.
Citera
2024-05-14, 09:41
  #234
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Joakim
Bumble låter nu män få skriva först.


https://www.forbes.com/sites/kimelse...h=2620988e6cad


Sinnessjukt. Man blir så mållös.... Hur fungerar kvinnor? De är ett mysterium. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har tappat orden. Hade tänkt skaffat denna app när jag såg reklam för den men nu är den ju precis som Tinder...
Citera
2024-05-14, 11:06
  #235
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Sinnessjukt. Man blir så mållös.... Hur fungerar kvinnor? De är ett mysterium. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har tappat orden. Hade tänkt skaffat denna app när jag såg reklam för den men nu är den ju precis som Tinder...

Tja... jag tror mycket få män är förvånade över detta. Jag är det definitivt inte.

Citat:
Female users thought making the first move was too much of a burden, so their potential dates can now make the first contact. The change highlights the difficulty in moving away from traditional dating norms.

Detta ligger helt i linje med vad många män anser om kvinnor. Det är lätt att skrika sig till saker men inte lika roligt att få dem och plötsligt behöva ta ansvar. Problemet är att kvinnor behöver inse att om de ska vara öppna och tillgängliga för män som de är intresserade av så innebär det att det att de även lämnar dörren öppen för män som de inte är intresserade av. Vi män kan aldrig veta om intresse finns eller inte finns förrän vi har försökt men många kvinnor har varit tydliga med att "lämna oss ifred".

Kort YT-klipp på 1:15 där en vettig bra kvinna tydligt kommenterar just det kopplat till en annan kvinnas "galla" på oss män.

https://www.youtube.com/watch?v=OFPIFRIpJ-4

Sedan, vi ska absolut ha det i åtanke, det är minoriteten som styr världen idag. Det är extremisterna som hörs och som har ett oproportionellt stort inflytande. Jag tror och upplever att de flesta kvinnor, majoriteten är bra och inte alls efterfrågar Bumble numera före detta unikhet.

Företag som lyckas är de som förstår sina kunder. Whitney Wolf Herd är idealist och inte i linje med sina medsystrar och därmed är Bumble ett misslyckande.

// CC
Citera
2024-05-14, 11:24
  #236
Avstängd
Chill.Pills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Tycker du tänker helt rätt där.

Misstänker att codesys är missnöjd för att denne inte har någon vidare framgång hos kvinnor och med några relationer. Sådant kan skapa mycket frustration, och då är det bekvämare att skylla på dejtingappar eller på kvinnorna.

Generellt sett så är inga dejtingappar/sidor rätt sätt att skaffa riktiga relationer, och tror inte att Bumble kommer göra någon skillnad på detta. Men vi får se.
Missnöjd som många ensamma män är. Lite löjligt är det, för jag är ensam med ett barn och kan inte träffa någon - men kan ju inte vare missnöjd med livet för det. Dessutom är det definitivt inte en attraktiv egenskap att gå omkring och vara missnöjd med saker och ting. Ganska kontraproduktivt med andra ord.

Och ja, dejtingappar är fel ställe att träffa en partner via. Du har liksom dödat spänningen genom att ”börja dejta” någon därifrån.
__________________
Senast redigerad av Chill.Pill 2024-05-14 kl. 11:29.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback