Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-29, 14:53
  #181
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Nu ljuger du jävligt dåligt!
Personangrepp är extremt vanligt, för att inte säga norm, på detta forum.
Men känner man att det är viktigt att få skifta fokus från topic till motdebattörens person bör man leta upp ett annat diskussionsforum.

Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Det är sällan som man ser ett inlägg som inte innehåller en personlig förolämpning.
Nu ljuger du jävligt dåligt. Det är extremt vanligt att inlägg på flashback saknar personangrepp.
Citera
2016-06-30, 16:44
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Men känner man att det är viktigt att få skifta fokus från topic till motdebattörens person bör man leta upp ett annat diskussionsforum.

Nu ljuger du jävligt dåligt. Det är extremt vanligt att inlägg på flashback saknar personangrepp.
Jag antar att det är helt okej att tramsa sådär som du gör nu?
Jag menar, ditt jävla härmande är ju jävligt givande för diskussionen, visst?


Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Jaså, du har hittat till denna tråd också! Imponerade att du har så mycket åsikter om högt och lågt, fortsätt gärna med det!

I övrigt har du helt fel; det är, beroende av kontext, otvivelaktigt OT att kalla motdebattörer för judar enbart för att de har annorlunda åsikter. Om du vill anmärka på något mer råder jag dig att läsa igenom de svar jag och andra moderatorer gett så vi inte börjar upprepa oss.

Detta inlägg är ju ganska intressant, enligt er så bör alltså bernad_law uppsöka ett annat forum? Han som själv raderar folks inlägg pga att det är personangrepp och inte tillför diskussionen något, för att sedan göra precis samma sak själv.

Eller gäller det samma sak där, dvs att det är olika regler för moderatorer och användare?

Edit: eller är judar undantagna från regelverket kanske?
__________________
Senast redigerad av Blalotus 2016-06-30 kl. 16:46.
Citera
2016-06-30, 17:01
  #183
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Jag antar att det är helt okej att tramsa sådär som du gör nu?
Jag menar, ditt jävla härmande är ju jävligt givande för diskussionen, visst?




Detta inlägg är ju ganska intressant, enligt er så bör alltså bernad_law uppsöka ett annat forum? Han som själv raderar folks inlägg pga att det är personangrepp och inte tillför diskussionen något, för att sedan göra precis samma sak själv.

Eller gäller det samma sak där, dvs att det är olika regler för moderatorer och användare?

Edit: eller är judar undantagna från regelverket kanske?
Om du har synpunkter på en enskild moderators åtgärder finns det, som jag påpekat för dig förut, en ganska klar och tydlig rutin du kan följa för att få dem överprövade. Om du tror att du kan kringgå dem på det här sättet tror du fel.
Citera
2016-06-30, 17:05
  #184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
Om du har synpunkter på en enskild moderators åtgärder finns det, som jag påpekat för dig förut, en ganska klar och tydlig rutin du kan följa för att få dem överprövade. Om du tror att du kan kringgå dem på det här sättet tror du fel.
VA?


Denna tråden handlar ju för i helvete om den specifika moderatorsåtgärden?
Även inlägget jag citerar är från denna tråden?
Citera
2016-06-30, 17:14
  #185
Medlem
johanness avatar
Som jag förstår det ville du att jag skulle ha synpunkter på huruvida bernad_law bör uppsöka ett annat forum mot bakgrund av hur denne enligt din ödmjuka uppfattning sköter sitt moderstorsuppdrag. Du kommer emellertid inte få ut mig några recensioner av mina moderatorskollegor, då jag tycker att det är admins uppgift. Vill du fästa deras uppmärksamhet på saken vet du vad du ska göra.
Citera
2016-06-30, 17:17
  #186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
Som jag förstår det ville du att jag skulle ha synpunkter på huruvida bernad_law bör uppsöka ett annat forum mot bakgrund av hur denne enligt din ödmjuka uppfattning sköter sitt moderstorsuppdrag. Du kommer emellertid inte få ut mig några recensioner av mina moderatorskollegor, då jag tycker att det är admins uppgift. Vill du fästa deras uppmärksamhet på saken vet du vad du ska göra.


Om du inte vill diskutera Bernad_laws's moderatorsåtgärd så kan du dra ifrån tråden, idiot!

Och att du inte vill kommentera att dina kollegor gör precis det som du tycker att medlemmarna bör ge fan i, visar ju på att du dessutom är jävligt feg.

Du sa klart och tydligt att om man skiftar fokus till person så kan man uppsöka ett annat forum, menade du att det bara gäller användare då eller?

Eller vill du ta tillbaka det?
__________________
Senast redigerad av Blalotus 2016-06-30 kl. 17:20.
Citera
2016-06-30, 17:20
  #187
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Om du inte vill diskutera Bernad_laws's moderatorsåtgärd så kan du dra ifrån tråden, idiot!

Och att du inte vill kommentera att dina kollegor gör precis det som du tycker att medlemmarna bör ge fan i, så är du dessutom jävligt feg.

Om du inte kan ta in sådana här enkla budskap tror jag att jag följer ditt råd och tar avsked från den här tråden. Lycka till.
Citera
2016-06-30, 17:32
  #188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes

Om du inte kan ta in sådana här enkla budskap tror jag att jag följer ditt råd och tar avsked från den här tråden. Lycka till.

Jaha, så nu skiftar du fokus från diskussionen till mig och min förmåga att ta in budskap...
Precis det som gjorde att TS fick sitt inlägg raderat.
Precis som bernad_law gjorde i inlägget jag citerade tidigare.

Kan man konstatera då att reglerna enbart gäller användare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback