Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-30, 22:02
  #337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Wow 😂😂 nu har första budet kommit på lägenheten, som jag skrev innan skulle jag inte vara stolt över alla visningar som tillkommit på grund av att hon har bett så många influenser dela deras lägenhet.
Budet var inte synligt så vi vet ju inte vad de har fått för bud på lägenheten ännu.
Är väl uppenbart de inte fått något acceptabelt bud……haft tre visningar och en fjärde i morgon. De har skrytit med att det är lyxlägenhet, är vanlig nybyggarstandard, och det varit 80 000 klick men vad hjälper det. Betyder väl att det pris de satt på nästan 9 milj. är alldeles för högt……Om de får 8 milj. får de nog vara nöjda. Då går de 1,6 milj. back från vad de gav. Ingen bra investering som de nog trodde det skulle va. StekarJanne är ju försäljare men inte för bostäder. Dammsugare, tårtor, trägolv och verktyg har han försökt sig på…….men jobbar ett år på ett ställe och sedan arbetslös(stämplar?)ett år. Konstig prick……
Citera
2024-05-05, 22:40
  #338
Medlem
Är lägenheten såld ännu?

Nu får hon steppa upp lite.
Ska hon fuska så försjutton får hon göra det ordentligt.

Hon har fått tusentals nya följare på nån vecka, utan att få fler ’gilla’ eller fler kommentarer.

Tvärtom, det minskar drastiskt.
3-500 gilla-markeringar på 93000 följare.
Är det rimligt?

Det är dags för fröken Johanna att även köpa gillamarkeringar och lismande kommentarer, för att det ska verka liite trovärdigt.

Hon är en bluff.

Hon skrev nånstans att hon jobbar dygnet runt hela året.

Hon kickar ut reklam och återpublicerar gamla inlägg/recept.
Hon kan ju inte ens skriva.

Hur lång tid tar det?

Tar hennes jobb 24/7 i tid är det dags för henne att söka nån assistent.

Jag är gruvligt trött på en del influensers som mest bluffar sig igenom sin låtsaskarriär på sitt låtsasjobb.
Citera
2024-05-07, 01:23
  #339
Medlem
[quote=Oypen|88133695]Är väl uppenbart de inte fått något acceptabelt bud……haft tre visningar och en fjärde i morgon. De har skrytit med att det är lyxlägenhet, är vanlig nybyggarstandard, och det varit 80 000 klick men vad hjälper det. Betyder väl att det pris de satt på nästan 9 milj. är alldeles för högt……Om de får 8 milj. får de nog vara nöjda. Då går de 1,6 milj. back från vad de gav. Ingen bra investering som de nog trodde det skulle va. StekarJanne är ju försäljare men inte för bostäder. Dammsugare, tårtor, trägolv och verktyg har han försökt sig på…….men jobbar ett år på ett ställe och sedan arbetslös(stämplar?)ett år. Konstig prick……[/QUOTE

Gav Janne 9,6 mijoner för lägenheten i Karlatornet???

Han måste ärvt pengar, eller?!
Citera
2024-05-07, 17:58
  #340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oypen
Är väl uppenbart de inte fått något acceptabelt bud……haft tre visningar och en fjärde i morgon. De har skrytit med att det är lyxlägenhet, är vanlig nybyggarstandard, och det varit 80 000 klick men vad hjälper det. Betyder väl att det pris de satt på nästan 9 milj. är alldeles för högt……Om de får 8 milj. får de nog vara nöjda. Då går de 1,6 milj. back från vad de gav. Ingen bra investering som de nog trodde det skulle va. StekarJanne är ju försäljare men inte för bostäder. Dammsugare, tårtor, trägolv och verktyg har han försökt sig på…….men jobbar ett år på ett ställe och sedan arbetslös(stämplar?)ett år. Konstig prick……
På torsdag har de den 5:e visningen.

Såg att det är hur många lägenheter som helst som är till salu i det där tornet.
Det lär nog vara en hård konkurrens där.
Citera
Igår, 00:17
  #341
Medlem
stickan888s avatar
Usch, säger jag bara.
Hels hon är fejk, fejk, fejk
Citera
Igår, 19:12
  #342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Usch, säger jag bara.
Hels hon är fejk, fejk, fejk
Och han StekarJanne är lika mycke fejk. Kommer från landet men försöker sig på att prata en ”låtsasgöteborska” som inte finns. Springer runt och gapar som en femtonåring……..
Citera
Igår, 20:52
  #343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oypen
Och han StekarJanne är lika mycke fejk. Kommer från landet men försöker sig på att prata en ”låtsasgöteborska” som inte finns. Springer runt och gapar som en femtonåring……..

Bägge är
🤮🤮🤮🤮
Citera
Igår, 23:25
  #344
Medlem
baron-brazils avatar
Herregud vilket jävla blåmongo hon är.
Hette min skapare, huvudet i röven och noll offentligt värde.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback