Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-09, 21:02
  #11893
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Joe kan inte fixa någonting alls. Han kan inte ansvara för sina egna handlingar. Det går såklart inte att acceptera en vansinnig plan för att släppa in minst 1,8 miljoner invandrare per år. Planen måste vara att stänga gränsen och påbörja deportering av de som olagligt tillåtits invadera USA.

USA har inte haft någon legitim president de senaste åren. De har haft en senil marionett som frontfigur för en ondskefull kabal.
Under detta lagförslag släpps ingen in.
CBP syftar på encounters där gränsen stängs om 5tusen grips per dag.
Har de inte skäl för asyl så skickas de till närmaste värdland.

Till dess får de bo i Arizona.

Hur tolkar du lagförslaget?
Får 5000temporär asyl varje dag?
Jag kan med glädje översätta delar av republikanernas lagförslag åt dig om du har tolkbehov på engelska.
Citera
2024-02-09, 21:02
  #11894
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy

Jag förstår att det är jobbigt för dig nu. Kanske dags att lyfta ditt sexliv och LADOK igen.
Nu hänger jag inte med?
Citera
2024-02-09, 21:03
  #11895
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Detta är kanske det bästa som kunnat hända demokraterna inför stundande val, med lite tur kanske de kan putta ut gubben för ättestupan och tillsätta någon som är lite klarare i skallen. Vem som helst är bättre, och kommer vinna mot Trump.

Trumps enda triumfkort är väl att det sitter än ännu äldre gubbe på andra sidan än han själv.
Finns det några profilerade Demokrater som sagt att man borde korga Biden?

Jag har inte hört någon än. Varför gör de inte det!? Ser de inte att kejsaren är naken!?
Citera
2024-02-09, 21:05
  #11896
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Detta är kanske det bästa som kunnat hända demokraterna inför stundande val, med lite tur kanske de kan putta ut gubben för ättestupan och tillsätta någon som är lite klarare i skallen. Vem som helst är bättre, och kommer vinna mot Trump.

Trumps enda triumfkort är väl att det sitter än ännu äldre gubbe på andra sidan än han själv.
Njaaa.. Special counsel gick inte så långt att han rekommenderade åtal eller att inte åtala biden ens.
Citera
2024-02-09, 21:20
  #11897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
alltså jag har inget emot biden

men vad gammal och trött han såg ut i kvällens rapport ca 4 min in, kanske haft det jobbigt senaste tiden?

kommer han att klara 5 år till som president?

om biden vinner valet blir det någon ny vicepresident då eller är det kamelen (eller vad hon nu heter) som fortsätter?


hur tänker väljarna i usa som röstar på biden? tror dom att han orkar 5 år till som president? (1 år fram till valet)

hade jag varit biden så hade jag hoppat av i tid och sluppit eventuell förnedring

kan dom inte sätta in blinken som kandidat?
Citera
2024-02-09, 22:10
  #11898
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
USA har inte haft någon legitim president de senaste åren. De har haft en senil marionett som frontfigur för en ondskefull kabal.

Nu är vi snuddande nära inne på ren konspirationsteori/sinnessjukdom.

Hellre dement (som Joe), än sinnesssjuk (som Japhy).

Joe Biden besegrade Trump i valet 2020, för att folk ändå inser att en liberal demokrati är det bästa för USA, och har varit så sedan 1776. Tyvärr är Biden nu allt mer och mer dement och närmar sig en grönsaks stadium. Trump kan därför vinna i valet 2024.

Det innebär inte "USA har inte haft någon legitim president de senaste åren. De har haft en senil marionett som frontfigur för en ondskefull kabal."
- Läs: det är inte "judarna som styr" vilket Julius Streicher trodde.
Citera
2024-02-09, 22:16
  #11899
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
kan dom inte sätta in blinken som kandidat?

Antony Blinken skulle sannolikt krossa Trump i ett presidentrace. Andra kandidater:
- Andy Beshear, Kentucky
- Gavin Newsom, Kalifornien
- <lägg till, ca 1000 till>

Dessa är unga, vitala, snygga presidentkandidater, lite "Kennedy-vibb". Sannolikt 60-40 till deras fördel i ett race mot en plufsig, trött, rosa, 77-årig hamburgerätare med tvivelaktig frisyr. Som dessutom är åtalad för brott mot nationen, har extrema idéer, hatad i breda lager, bakåtsträvare, farlig för nationen.

Men denne figur vinner på walk-over mot en mental grönsak - Biden.
Citera
2024-02-09, 22:44
  #11900
Medlem
Det ska bli intressant att se nästa opinionsundersökning.
Påverkar detta de som tänkt rösta på Biden för att mota Trump?
Citera
2024-02-09, 23:36
  #11901
Medlem
Åklagaren anser att Biden är för senil för att kunna åtalas för brotten.

Är en gubbe för senil för att åtalas är han absolut inte lämplig som president.
Citera
2024-02-09, 23:39
  #11902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
hur tänker väljarna i usa som röstar på biden? tror dom att han orkar 5 år till som president? (1 år fram till valet)

hade jag varit biden så hade jag hoppat av i tid och sluppit eventuell förnedring

kan dom inte sätta in blinken som kandidat?

Precis samma nyttiga idioter här hemma som röstar på Maggan och förfallet av Sverige.
Citera
2024-02-09, 23:40
  #11903
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Antony Blinken skulle sannolikt krossa Trump i ett presidentrace. Andra kandidater:
- Andy Beshear, Kentucky
- Gavin Newsom, Kalifornien
- <lägg till, ca 1000 till>

Dessa är unga, vitala, snygga presidentkandidater, lite "Kennedy-vibb". Sannolikt 60-40 till deras fördel i ett race mot en plufsig, trött, rosa, 77-årig hamburgerätare med tvivelaktig frisyr. Som dessutom är åtalad för brott mot nationen, har extrema idéer, hatad i breda lager, bakåtsträvare, farlig för nationen.

Men denne figur vinner på walk-over mot en mental grönsak - Biden.

Hittar ingen poll där Trump ställs mot Blinken, men marginella skillnader om Trump ställs mot annan demokrat än Biden enligt Fox poll från november -23:

Citat:
Despite Biden’s low approval, other Democrats tested in head-to-heads against Trump don’t really do any better, at most improving on the president’s marks by a couple of points.

Trump’s advantage is within the survey’s margin of sampling error in hypothetical ballots against Kamala Harris (Trump +5 points), California Gov. Gavin Newsom (+4), Michigan Gov. Gretchen Whitmer (+2), and West Virginia Sen. Joe Manchin (+1).
https://www.foxnews.com/official-pol...62-gop-primary

När det nu står klart för allmänheten att Biden har en intellektuell nivåsänkning av sådan grad att han inte ens kan ställas inför rätta, lär skillnaden bli större när man jämför valfri icke-senil demokrat med den senile Biden.


Fler mätningar har för övrigt gjorts mellan ett hypotetisk val mellan Trump och Harris, där Trump leder klart:
https://www.realclearpolling.com/pol...rump-vs-harris
Citera
2024-02-09, 23:40
  #11904
Medlem
https://www.skynews.com.au/opinion/p...663bc70467f59b

Nigel Farage: "Biden clearly has senile dementia".
Dr. Marty Makary: "Biden is exhibiting dementia".
Till och MSM börjar lyfta på locket nu. Att Biden varit senil i minst 5 år har vi "högerextrema nazistmördare med konspirationsteorier" vetat sedan länge.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback