Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-16, 19:16
  #1
Medlem
corpuss avatar
Jag har märkt att många av de kvinnliga silikonmasker som säljs, föreställer en ung attraktiv kvinna. Medan de flesta manliga masker föreställer en äldre man, eller en yngre man med fult utseende.
Är det så att en kvinna som klär ut sig vill bli finare, medan en man som klär ut sig vill bli fulare? Eller vad är er teori till att det inte går att hitta någon silikonmask som föreställer en yngre attraktiv man?
Citera
2017-02-16, 19:25
  #2
Medlem
franges avatar
Vadå för silikonmasker, menar du?
Citera
2017-02-16, 19:40
  #3
Medlem
corpuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vadå för silikonmasker, menar du?

Jag menar masker som är tillverkade av silikon, och används för att klä ut sig så att man liknar någon annan person än sig själv.

Kvinnliga masker föreställer attraktiva kvinnor:
http://www.ebay.com/itm/Silicone-rub...-/161944111797

Manliga masker föreställer fula män:
http://www.ebay.com/itm/Silicone-Mas...-/232209572821

Min fråga är varför kvinnliga masker tillverkas för att se attraktiva ut, medan manliga masker tillverkas för att se fula ut.
__________________
Senast redigerad av corpus 2017-02-16 kl. 19:57.
Citera
2017-03-14, 06:44
  #4
Medlem
Twizzs avatar
Har aldrig tänkt på det men så är det faktiskt. Ja det är skadade eller
äldre män masker som oftast går att köpas.

Själv brukar jag mest köpa clownmasker eller zombies mm. Mest såna
som är tillverkade i storlek upplagor så jag får dem till en bra pris med.

Såg att priserna ligger verkligen högt på dom där tjej-maskerna med.
Men jag vet hur mycket jobb det är bakom en sån mask och ingen vill
ju jobba gratis heller.
Citera
2024-01-09, 00:22
  #5
Medlem
TheDarkNaitss avatar
Tror det kan ha med å gjøre at enkelte silikonmasker er ment for fetish eller sex relaterte aktiviteter, mens mannlige masker er mer for kostyme og halloween osv, men man kan få tak i female fit "fula" masker også. Kommer an på om du tenker å kjøpe fra kina eller feks immortalmasks.com som er mer high end.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback