Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-04-25, 16:15
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike001
Är det den med James Spader

Ja och båda nämnda skådespelare plus Michelle Pfeiffer är alla tre väldigt bra i den.
Wolf är lite av en favorit alla kategorier för mig.
Har Limited Edition-släppet ifrån Indicator men deras standard edition har samma skiva och kostar inte så mycket.
Rekommenderas.
Citera
2024-04-25, 16:19
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrek
Är det nån som sett Paul Naschys varulvsfilmer? Jag tror faktiskt inte jag sett en enda av hans filmer. De har ju inte rykte om sig att vara särskilt bra men han ska ju ha gjort fruktansvärt många varulvsfilmer i Spanien från 60-taler och framåt. 16 verkar det vara enligt Wikipedia ser jag nu. En del regisserade han själv men oftast var han nog bara skådis.

Den här tycker visst många på andra forum vara den bästa och det ser ju inte särskilt bra ut men samtidigt ganska roligt om man gillar eurotrash:

https://www.youtube.com/watch?v=4f3-9PkbS-0

Jag köpte Vinegar Syndromes 4K-släpp av den filmen rätt billigt på deras Subscriber Week Daily Deals i Januari.
Har inte sett den än.
Verkar bra.
Citera
2024-04-29, 21:07
  #39
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Såg den för många år sedan, men minns fan inte vad jag tyckte om den

The Howling har i särklass den bästa förvandling av alla Varulvs-filmer som gjorts. Praktiska effekter när det är som allra bäst.
Citera
2024-04-30, 09:31
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
The Howling har i särklass den bästa förvandling av alla Varulvs-filmer som gjorts. Praktiska effekter när det är som allra bäst.


Tycker nog att förvandlingen i An American Werewolf In London är snyggare men gillar The Howling bättre i sin helhet som film.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback