Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-10-02, 22:10
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Inte testat den än... men om en månad är det dags. Känns lite halvbra får jag säga. Får väl eventuellt beställa apoteksvaror istället. Har du provat den?

Uppdatera gärna när du gör. Pct grejer vill man gärna ha apotekets eller åtminstone beprövade märken..
Citera
2019-10-03, 07:20
  #26
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Uppdatera gärna när du gör. Pct grejer vill man gärna ha apotekets eller åtminstone beprövade märken..

Instämmer. Får jag inga typiska biverkningskänningar dom första dagarna kommer jag att byta märke direkt.
Citera
2019-10-08, 01:06
  #27
Medlem
Detta märke är testat och inehöll rakt igenom under 40% av innehållet som bäst,finns info om detta och även pro lab om ej minns fel va det uselt med kvalitet o innehållet,vissa oljor innehöll absolut inget alls vissa ngn % o även här extremt underdoserat som allra bäst
SÅ VARNAR ALLA,KOLLA UPP JUST ALL INFO OM DETTA PÅ B.M

FINNS OM ETT LABB SOM JUST KÖRT Endast dessa märken o rena skiten...

Så kolla upp detta är mitt råd.
Eller om ni vill kan ni lika gärna skänka kr till mig el välgörenhet som exempel...

Mvh
Varnar starkt för shopp med dessa märken.För iregel så ska bra shoppar kolla sina prepp i lab stickvis o hålla iaf lite koll på vad de säljer,De som gör det är oxå just dem som säljer o har återkommande kunder.

När ändå är inne på ug prepp så ett ex av alla är t.ex detta 300mg testo cypionate=276mg,är ej 100% men iaf ärligt än den shoppen som länge sålt prepp med fel innehåll,4-40% av innehållet o i vissa fall ren olja utan ett spår av ngt alls= ej kul o lägga kr o timmar på gymmet för..

Lycka till o kolla upp artikeln på B.M som lab testat vissa prepp från en shopp m kenwoo osv,å dom är borta o får ej sälja alls längre,så varning för pro lab,kenwoo o vad shoppen heter vet ni som kan detta o kollat lite..

Mvh o lycka till,Väldigt tråkigt när liknande händer,för finns många som kört på just dessa märken o ej gjort mer än fått sluta o gått över till annat märke,ej kul om köpt hem en kur Direkt heller,matolja för 10.000kronor är rätt värdelöst för träning lixom

Nerobol5
Citera
2019-10-20, 13:21
  #28
Medlem
Lekbarns avatar
Körde Mast P från Kenwoo i somras och dessa var det bra drag i.

Även kört Primus Ray (stavning) testobase dock var det suspension och väldigt jobbig att sätta i musklerna men den gjorde definitivt det den skulle. Kan rekommendera det som PWO innan gymmet sätta 0,5 i vardera bicep ifall du ska köra armar för galen pump. Se upp med blodtrycket då det kan skena
Citera
2019-10-31, 16:13
  #29
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerobol5
Detta märke är testat och inehöll rakt igenom under 40% av innehållet som bäst,finns info om detta och även pro lab om ej minns fel va det uselt med kvalitet o innehållet,vissa oljor innehöll absolut inget alls vissa ngn % o även här extremt underdoserat som allra bäst
SÅ VARNAR ALLA,KOLLA UPP JUST ALL INFO OM DETTA PÅ B.M

FINNS OM ETT LABB SOM JUST KÖRT Endast dessa märken o rena skiten...

Så kolla upp detta är mitt råd.
Eller om ni vill kan ni lika gärna skänka kr till mig el välgörenhet som exempel...

Mvh
Varnar starkt för shopp med dessa märken.För iregel så ska bra shoppar kolla sina prepp i lab stickvis o hålla iaf lite koll på vad de säljer,De som gör det är oxå just dem som säljer o har återkommande kunder.

När ändå är inne på ug prepp så ett ex av alla är t.ex detta 300mg testo cypionate=276mg,är ej 100% men iaf ärligt än den shoppen som länge sålt prepp med fel innehåll,4-40% av innehållet o i vissa fall ren olja utan ett spår av ngt alls= ej kul o lägga kr o timmar på gymmet för..

Lycka till o kolla upp artikeln på B.M som lab testat vissa prepp från en shopp m kenwoo osv,å dom är borta o får ej sälja alls längre,så varning för pro lab,kenwoo o vad shoppen heter vet ni som kan detta o kollat lite..

Mvh o lycka till,Väldigt tråkigt när liknande händer,för finns många som kört på just dessa märken o ej gjort mer än fått sluta o gått över till annat märke,ej kul om köpt hem en kur Direkt heller,matolja för 10.000kronor är rätt värdelöst för träning lixom

Nerobol5

Har du något att backa dessa påståenden med?

Vem har testar Kenwoo, och när? Var finns testerna?

Pro Lab? Menar du Pro Oil Lab? För det låter lite sådär mindre troligt...
Citera
2019-11-25, 19:50
  #30
Medlem
Pro lab,heter märket.
Å det ska vara testat o infon finns på bodymass,Så för att vara säker på att ingen köper ngt utan att kollat upp just dessa märken är ett råd,Kört på primus Ray dianabol m.m o de hände absolut inget,å de körde jag själv med under en kur,å va tyvärr oxå första gången jag använt dianabol som ej gjort ngt alls!
Å då ja började på 90talets början så är ju iaf det ovanligt m just att dianabol ej gjort ngt alls..

Skrev att kolla upp noga,för allt kan alltid tas med en nypa salt,Men nät ett forum själva testat just 2olika produkter el tillverkare å kmr fram till dåliga resultat.visst så händer det så klart ngt om man hugger t.ex 1000mg testo som är 40% endast av innehållet.

Så info från B.M

Å jag vill ej att ngn råkar ut för samma sak som en personligen,För är ej kul att få ett el flera prepp som är långt ifrån korrekt doserade..

Kan bara hänvisa t B.M då det är dom som haft problem med en som hade detta å sålde det just där,å därför just som B.M skickade iväg d på labbtest m väldigt dåligt svar,

Så kolla upp det,Så vet ni.
Om ej så rekommenderar jag flr säkerheten att köra ngt annat märke,vilket ni vill.För vill ej rekommenderar ngt här,för ej rätt ställe tycker jag.

Lycka till alla ni bröder o systrar i branschen m B.B

Mvh
Nerobol5
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback