Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-08, 21:11
  #145
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legge
Jag har ett gäng Testo från detta märke. Jag har vart för feg för att kliva på dom då det är första gången men nu när jag läser detta får jag lite av kalla fötter. OM OM ja tar klivet och kör,, bör jag kasta dessa och köpa nya?? Fuskar man med sina produkter är chansen stor att man får skit som konsument,, no brainer egentligen men surt att förlora pengarna,, well well,,
Tilläggas bör att det faktiskt spelar roll var någonstans du köpt preppet. Som många andra märken så florerar det falska varianter. Ingen garanti dock gällande var du inhandlat grejerna men det kan ändå vara värt att nämna.

MVH
Citera
2022-03-09, 11:51
  #146
Medlem
Legges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Tilläggas bör att det faktiskt spelar roll var någonstans du köpt preppet. Som många andra märken så florerar det falska varianter. Ingen garanti dock gällande var du inhandlat grejerna men det kan ändå vara värt att nämna.

MVH

Oj det minns jag fan inte då dom mest legat och dammat i byrån i väntan på att jag ska skaffa pungkulor *lol* och börja,, men lutar nog mot att kasta dom och köpa nya,, små summor i helhet kontra till vad som kan gå fel
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback