Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2021-11-08, 21:40
  #109
Medlem
väntat 14 dagar på paket, blivit lovad extra grejer hit och dit. har god kontakt med kaptenen på mail dock, avaktar tills fredag. tills dess är dem röda. återkommer på fredag. om jag nu får mitt paket så skickar jag gärna iväg en vial testo på labb. hur går man tillväga?
Citera
2021-11-10, 12:39
  #110
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfson
väntat 14 dagar på paket, blivit lovad extra grejer hit och dit. har god kontakt med kaptenen på mail dock, avaktar tills fredag. tills dess är dem röda. återkommer på fredag. om jag nu får mitt paket så skickar jag gärna iväg en vial testo på labb. hur går man tillväga?

Kaptenen verkar blåsa folk just nu. Får du någonting är nog risken stor att det är matolja eller kraftigt underdoserat. Om du får någonting lär det vara bättre att inte ens använda skiten alltså.

Kolla in den här tråden: (FB) Kaptenen ägare?
Citera
2021-11-14, 10:23
  #111
Medlem
mixboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Nej det gör det inte men det luktar illa, då dem tar emot ordrar på saker som dem inte har i lager och man får vänta i månader tills det kommer fram.



Får hoppas att det inte är mast i deras testo denna gången.


Jag var den första att påstå att det här är början på exit scam. .
Den första som direkt va på plats för att avfärda exit scamen var GUSTAVSSON. . mullvad ??

Sitter på mer info kring den här soppan men vågar inte rikti skriva ut. Kan ta det på pm om någon veteran vill veta. .
Men sitter på rejäl inside info som är bekräftat från en som ingår i DERAS organisation
Citera
2021-11-14, 11:40
  #112
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mixbox
Jag var den första att påstå att det här är början på exit scam. .
Den första som direkt va på plats för att avfärda exit scamen var GUSTAVSSON. . mullvad ??

Sitter på mer info kring den här soppan men vågar inte rikti skriva ut. Kan ta det på pm om någon veteran vill veta. .
Men sitter på rejäl inside info som är bekräftat från en som ingår i DERAS organisation


Hej är inte någon mullvad, rätt allvarlig anklagelse att komma med.

Men kaptenen har haft problem med dålig batch som jag har skrivit om tidigare samt strul länge med leveranser. Därav mitt tidigare svar jag är inget orakel som kan förutspå scam flera veckor i förväg.

Men dem är röda nu och det återstår och se ifall det blir en exitscam/ eller att dem har torskat helt.
Citera
2021-11-14, 20:06
  #113
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Nej det gör det inte men det luktar illa, då dem tar emot ordrar på saker som dem inte har i lager och man får vänta i månader tills det kommer fram.



Får hoppas att det inte är mast i deras testo denna gången.
Jag pissade positivt på drostanolone metaboliter av testo från PHD Remedies oxå. Är det en vanlig grej elr?
Citera
2022-01-09, 18:24
  #114
Medlem
retinas avatar
Nån som har erfarenhet av Kaptenens sista batch Testo E som skickades ut innan jul? Pip? Underdoserad eller verkar den göra vad den ska?
Citera
2022-05-19, 23:16
  #115
Medlem
SpOeNdis avatar
Polare kör deras batch 6 testo-e nu av den senaste, han är nöjd än så länge, gick över ifrån ett annat märke och han har fått öka sin ai dos nu när han fick byta. Är ett gott tecken i min bok.
Citera
2022-05-24, 00:49
  #116
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Någon som vet något mer om Kaptenens Batch 5 som de säljer av sista av nu ?
Är den OK att köra eller finns det risk att man får PIP eller infektionsliknande symptom ?
Vet att det var mkt strul med Batch 4...
Citera
2022-05-24, 14:48
  #117
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmekanikern
Någon som vet något mer om Kaptenens Batch 5 som de säljer av sista av nu ?
Är den OK att köra eller finns det risk att man får PIP eller infektionsliknande symptom ?
Vet att det var mkt strul med Batch 4...

Kört testo e av batch 5, funka klockrent för mig och bra grejjer.
Citera
2022-11-11, 12:47
  #118
Medlem
Någon som testat deras anavar & dbol , nolva o adex?
Citera
2024-04-04, 20:10
  #119
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Nått nytt om dem?
Citera
2024-04-28, 15:47
  #120
Medlem
s44ms avatar
städa om du handlat där
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback